ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Miasto i Gmina Szydłowiec
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Stanowisko ds. zamówień publicznych

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Stanowisko ds. zamówień publicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-09-10 12:27:20 przez Robert Kamienik, informacja należąca do archiwum

Akapit nr - brak tytułu

Do zadań Stanowiska do spraw Zamówień Publicznych należy:
  1. przygotowywanie projektów przepisów wewnętrznych i procedur zamówień,
  2. prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
  3. przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie o obowiązującym prawem i przyjętymi procedurami wewnętrznymi, na podstawie składanych przez komórki organizacyjne wniosków o wszczęcie postępowania, w tym:
    1. udział w pracach komisji przetargowych, a przypadku nie powołania komisja wykonywanie czynności związanych z przeprowadzanym postępowaniem, a zastrzeżonych dla komisji w przypadku jej powołania,
    2. przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez komórkę organizacyjną zamawiającą dostawę, usługę lub robotę budowlaną,
    3. ustalanie kryteriów oceny ofert w porozumieniu z komórka organizacyjną zamawiającą dostawę, usługę lub roboty budowlane,
    4. wprowadzanie i przesyłanie on-line ogłoszeń o zamówieniu i udzieleniu zamówienia kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej,
    5. sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po otwarciu ofert wraz z przygotowaniem i przełożeniem Burmistrzowi propozycji wyboru wykonawcy,
    6. prowadzenie korespondencji z wykonawcami,
    7. archiwizacja dokumentacji przetargowej,
    8. prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą, poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów przed przedłożeniem do ostatecznego zatwierdzenia radcy prawnemu,
    9. umieszczanie aktualnych informacji dot. toczących się postępowań przetargowych na stronie internetowej Urzędu, tj. ogłoszeń o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców, informacji dot. zebrania wykonawców, decyzji o rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i innych,
  4. przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych,
  5. weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne,
  6. sporządzanie i publikowanie wstępnej informacji o planowanych zamówieniach lub umowach ramowych 1
  7. sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,
  8. prowadzenie instruktażu z zakresu zamówień publicznych dla pracowników Urzędu;
  9. prowadzenie korespondencji z Urzędem Zamówień Publicznych,
  10. prowadzenie kontroli w przedmiocie przestrzegania procedur zamówień publicznych w zakresie ustalonym przez Burmistrza,
  11. współpraca z Wydziałami w zakresie wspierania i powierzania zadań publicznych uprawnionym podmiotom w trybie określonym w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
 
« powrót do poprzedniej strony