ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Miasto i Gmina Szydłowiec
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wydział Organizacyjny

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wydział Organizacyjny

Akapit nr 1 - brak tytułu

  1. W Wydziale Organizacyjnym wyodrębnia się:
    1. Referat Kancelaryjno-Administracyjny;
    2. Biuro Rady Miejskiej;
    3. Wieloosobowe stanowisko do spraw Kadrowych;
    4. Stanowisko do spraw Informatyki.
  2. Do zadań Referatu Kancelaryjno-Administracyjnego należy:
    1. prowadzenie sekretariatu Burmistrza oraz kancelarii ogólnej Urzędu;
    2. obsługa narad organizowanych przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza;
    3. przyjmowanie pism sądowych i prokuratorskich w wypadku niemożności doręczenia ich adresatowi w miejscu zamieszkania;
    4. prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza;
    5. publikowanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej zarządzeń Burmistrza;
    6. prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Gminę;
    7. prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
    8. ewidencjonowanie i zamieszczanie na tablicach ogłoszeń urzędowych, obwieszczeń, komunikatów, ogłoszeń itp.;
    9. zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku Urzędu, zabezpieczenie przed włamaniem, nadzór nad zabezpieczeniem mienia Urzędu;
    10. prowadzenie zaopatrzenia materiałowo – technicznego na cele administracyjne oraz ewidencji składników majątkowych;
    11. prowadzenie spraw związanych z zamawianiem, przechowywaniem i używaniem pieczęci urzędowych i prowadzenie ich rejestru;
    12. prenumerata wydawnictw, czasopism i publikacji specjalistycznych;
    13. planowanie i realizacja remontów bieżących w Urzędzie;
    14. utrzymanie czystości i porządku w budynkach Urzędu oraz ich obrębie;
    15. eksploatacja pojazdów służbowych;
    16. prowadzenie spraw związanych z symbolami narodowymi i tablicami urzędowymi;
    17. prowadzenie rejestru i wydawanie zaświadczeń o utworzeniu społecznych komitetów budowy;
    18. prowadzenie rejestru projektów uchwał przekazywanych do Rady;
    19. sporządzanie sprawozdań z działalności Burmistrza w oparciu o materiały przekazane ze wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu.
  3. Do zadań Biura Rady Miejskiej należy:
    1. zapewnienie przewodniczącemu Rady, wiceprzewodniczącym Rady, komisjom Rady wszechstronnej pomocy w realizacji zadań określonych Statutem Gminy;
    2. przygotowanie i obsługa posiedzeń Rady, komisji stałych i doraźnych;
    3. prowadzenie protokołów z posiedzeń Rady oraz posiedzeń komisji Rady;
    4. gromadzenie dokumentacji z pracy Rady i komisji Rady;
    5. prowadzenie rejestru protokołów z sesji Rady i posiedzeń komisji Rady;
    6. prowadzenie zbioru i rejestru uchwał Rady, w tym aktów prawa miejscowego;
    7. prowadzenie ewidencji i zbioru wniosków, interpelacji i zapytań radnych;
    8. organizacja pracy przy załatwianiu skarg i wniosków należących do właściwości Rady;
    9. opracowywanie projektów uchwał Rady wnioskowanych przez komisje Rady i radnych oraz w sprawach funkcjonowania Rady;
    10. zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów związanych z pracą Rady i komisji Rady;
    11. przygotowywanie w celu przedłożenia Wojewodzie Mazowieckiemu i Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Warszawie uchwał Rady;
    12. publikacja na stronie Biuletynu Informacji Publicznej zawiadomienia o posiedzeniach Rady i komisji Rady, protokołów z posiedzeń, projektów uchwał, podjętych przez Radę uchwał;
    13. realizacja zadań związanych z wyborem ławników.
  4. Do zadań Stanowiska do spraw kadrowych należy:
    1. prowadzenie całości spraw kadrowych pracowników Urzędu, w tym pracowników zatrudnianych w ramach programów finansowanych ze środków Powiatowego Urzędu Pracy;
    2. prowadzenie całości spraw dotyczących naliczania wynagrodzeń pracowników Urzędu zatrudnionych w ramach programów finansowanych ze środków Powiatowego Urzędu Pracy;
    3. wykonywanie obowiązków płatnika składek na ubezpieczenie społeczne i ubezpieczenie zdrowotne oraz wykonywanie czynności związanych z rozliczaniem podatku dochodowego od osób fizycznych;
    4. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawach zawierania umów z Gminą dotyczących zasad i warunków zatrudniania w ramach funduszu interwencyjnego i robót publicznych;
    5. wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracownikom Urzędu zatrudnionym w ramach programów finansowanych ze środków Powiatowego Urzędu Pracy;
    6. wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (ZUS- Rp-7) dotyczących stosunku pracy na podstawie dokumentacji archiwalnej;
    7. prowadzenie spraw związanych z praktykami uczniowskimi i studenckimi odbywanymi w Urzędzie;
    8. przygotowanie i przeprowadzenie procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
  5. Do zadań Stanowiska do spraw informatyki, ochrony danych osobowych należy:
    1. administrowanie siecią komputerową;
    2. zakup nowego i modernizacja istniejącego sprzętu komputerowego;
    3. stały nadzór nad systemem informatycznym w Urzędzie, w tym nad siecią, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem;
    4. instalowanie i testowanie oprogramowania użytkowego;
    5. obsługa strony internetowej Gminy;
    6. stały kontakt z firmami prowadzącymi wdrożenia i doradztwo w zakresie używanego oprogramowania;
    7. organizacja i koordynacja szkoleń komputerowych pracowników Urzędu;
    8. opracowanie i modyfikacja koncepcji informatyzacji Urzędu oraz ich wdrażanie;
    9. obsługa informatyczna strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej;
    10. planowanie i wdrażanie technologii cyfrowych wykorzystywanych w realizacji zadań Urzędu (e-Urząd, EZD);
    11. współpraca z Wydziałem Funduszy Strukturalnych i Strategii Rozwoju w zakresie przygotowywania projektów na finansowanie zadań z zakresu informatyzacji i wprowadzania technologii cyfrowych.
  6. Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy także wykonywanie czynności wynikających z przepisów innych ustaw mających związek z wykonywaniem powierzonych obowiązków i realizacją zadań.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto i Gmina Szydłowiec
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-06-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Kamienik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-06-05 08:52:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-06-05 08:52:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-06-05 08:52:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3194 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »