ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Miasto i Gmina Szydłowiec
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Stanowisko ds. obsługi terenów inwestycyjnych

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Stanowisko do spraw obsługi terenów inwestycyjnych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2019-06-05 09:54:32 przez Robert Kamienik

Akapit nr - brak tytułu

Do zadań stanowiska do spraw obsługi terenów inwestycyjnych należy w szczególności:
  1. tworzenie i stała aktualizacja gminnej oferty inwestycyjnej;
  2. gromadzenie podstawowych informacji o podmiotach gospodarczych działających na terenie gminy;
  3. udzielanie informacji o warunkach inwestowania w gminie;
  4. współpraca z Wydziałem Zagospodarowania Przestrzennego i Inwestycji w zakresie przygotowywania informacji o terenach inwestycyjnych, możliwości lokalizacyjnych inwestycji;
  5. współpraca ze Starachowicką Specjalna Strefa Ekonomiczną przy propagowaniu oferty inwestycyjnej gminy wśród potencjalnych inwestorów;
  6. współpraca z organizacjami reprezentującymi środowisko gospodarcze, podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości, instytucjami rynku pracy;
  7. formułowanie założeń polityki gminy w zakresie inicjowania i realizowania działań sprzyjających powstawaniu nowych inwestycji w gminie i rozwoju przedsiębiorczości.
  8. przygotowywanie materiałów informacyjnych promujących tereny inwestycyjne gminy;
  9. koordynacja przedsięwzięć związanych z udziałem gminy w imprezach wystawienniczo-targowych;
  10. przygotowywanie we współpracy z Wydziałem Informacji i Promocji imprez promujących potencjał gospodarczy gminy;
  11. obsługa inwestorów, w tym:
    1. analiza potrzeb inwestorów i potencjalnych inwestorów,
    2. udział w negocjacjach z inwestorami, współudział w przygotowaniu niezbędnych dokumentów,
    3. organizowanie spotkań inwestorów z przedstawicielami władz gminy,
    4. sprawowanie opieki nad inwestorami w zakresie ich kontaktów z Urzędem, jednostkami gminnymi oraz innymi podmiotami,
    5. przygotowywanie indywidualnych prezentacji gminy na potrzeby inwestorów;
  12. monitorowanie ofert inwestycyjnych gmin ościennych, powiatu i województwa oraz dokumentacji planistycznej;
  13. inicjowanie i organizowanie współpracy gminy z innymi samorządami, instytucjami, w zakresie przygotowania i promowania wspólnych ofert inwestycyjnych;
  14. współpraca z Wydziałem Funduszy Strukturalnych i Strategii Rozwoju w zakresie pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych i przygotowywania projektów dotyczących wspierania i rozwoju przedsiębiorczości oraz przy przygotowywaniu projektów realizowanych w ramach partnerstwa publiczno-prawnego.
« powrót do poprzedniej strony