Wydział Funduszy Strukturalnych i Strategii Rozwoju
Szczegóły informacji
Wydział Funduszy Strukturalnych i Strategii Rozwoju
Informacja ogłoszona dnia 2015-09-10 10:08:38 przez Robert Kamienik, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Do zadań Wydziału Funduszy Strukturalnych i Strategii Rozwoju należy:
-
inicjowanie, koordynacja i monitoring działań związanych z pozyskiwaniem dla gminy krajowych i zagranicznych bezzwrotnych źródeł finansowania, w tym z funduszy Unii Europejskiej,
-
informowanie o programach pomocowych krajowych, Unii Europejskiej oraz innych instytucji i organizacji, w tym przekazywanie Wydziałom i innym jednostkom organizacyjnym informacji o możliwościach i warunkach uczestnictwa w konkretnych projektach;
-
gromadzenie danych niezbędnych do właściwego opracowywania wniosków, a w szczególności:
-
danych charakteryzujących rozwój gminy,
-
założeń społeczno-gospodarczych,
-
założeń do budżetu i programów inwestycyjnych,
-
-
przygotowywanie formularzy aplikacyjnych związanych z uczestnictwem gminy
w projektach współfinansowanych z funduszy europejskich we współpracy z innymi Wydziałami i jednostkami organizacyjnymi zarówno dla projektów inwestycyjnych jak i projektów miękkich, -
koordynowanie zadań związanych z realizacją projektów, w zakresie ich zgodności z wymogami instytucji Unii Europejskiej i krajowych instytucji zarządzających,
-
przygotowywanie i weryfikacja dokumentów aplikacyjnych projektów inwestycyjnych i projektów miękkich, które będą mogły uzyskać dofinansowanie z funduszy unijnych,
-
współpraca z instytucjami zarządzającymi i pośredniczącymi w zakresie przygotowania projektów dofinansowywanych z funduszy Unii Europejskiej,
-
działania w zakresie promowania projektów do dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej,
-
składanie wniosku o płatność dla projektów realizowanych z funduszy Unii Europejskiej.
-
archiwizowanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
-
monitoring projektów realizowanych z funduszy Unii Europejskiej w ścisłej współpracy z wydziałami merytorycznie odpowiedzialnymi za realizację projektów,
-
prowadzenie zbiorczej ewidencji projektów planowanych i realizowanych.
-
Inicjowanie i podejmowanie działań zmierzających do pozyskania inwestorów krajowych i zagranicznych oraz zdobywania nowych rynków zbytu i nowych partnerów do współpracy,
-
udział w opracowywaniu planów budżetowych gminy,
-
gromadzenie i analizowanie danych na temat gospodarczego, społecznego i przestrzennego rozwoju gminy,
-
współpraca z instytucjami i organizacjami w dziedzinie planowania perspektywicznego i rozwoju gminy,
-
przygotowywanie we współpracy z wydziałami Urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy oraz instytucjami i organizacjami zewnętrznymi materiałów niezbędnych do opracowania strategii rozwoju gminy oraz wieloletniego programu inwestycyjnego,
-
proponowanie rozwiązań organizacyjnych, procedur działań oraz systemów kontroli mających na celu zapewnienie optymalnych warunków realizacji strategii rozwoju miasta,
-
nadzorowanie realizacji projektów będących elementami realizowanej strategii rozwoju,
-
opracowywanie ofert inwestycyjnych,
-
współpraca w przygotowywaniu informacji promocyjnych o strategii rozwoju miasta.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto i Gmina Szydłowiec |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dorota Kubiś |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-08-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Burmistrz Szydłowca |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-09-10 10:07:53 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-09-10 10:08:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-06-05 09:12:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3609 raz(y) |