Wydział Organizacyjny
Szczegóły informacji
Wydział Organizacyjny
Informacja ogłoszona dnia 2019-06-05 08:52:48 przez Robert Kamienik
Akapit nr 1 - brak tytułu
-
W Wydziale Organizacyjnym wyodrębnia się:
-
Referat Kancelaryjno-Administracyjny;
-
Biuro Rady Miejskiej;
-
Wieloosobowe stanowisko do spraw Kadrowych;
-
Stanowisko do spraw Informatyki.
-
-
Do zadań Referatu Kancelaryjno-Administracyjnego należy:
-
prowadzenie sekretariatu Burmistrza oraz kancelarii ogólnej Urzędu;
-
obsługa narad organizowanych przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza;
-
przyjmowanie pism sądowych i prokuratorskich w wypadku niemożności doręczenia ich adresatowi w miejscu zamieszkania;
-
prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza;
-
publikowanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej zarządzeń Burmistrza;
-
prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Gminę;
-
prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
-
ewidencjonowanie i zamieszczanie na tablicach ogłoszeń urzędowych, obwieszczeń, komunikatów, ogłoszeń itp.;
-
zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku Urzędu, zabezpieczenie przed włamaniem, nadzór nad zabezpieczeniem mienia Urzędu;
-
prowadzenie zaopatrzenia materiałowo – technicznego na cele administracyjne oraz ewidencji składników majątkowych;
-
prowadzenie spraw związanych z zamawianiem, przechowywaniem i używaniem pieczęci urzędowych i prowadzenie ich rejestru;
-
prenumerata wydawnictw, czasopism i publikacji specjalistycznych;
-
planowanie i realizacja remontów bieżących w Urzędzie;
-
utrzymanie czystości i porządku w budynkach Urzędu oraz ich obrębie;
-
eksploatacja pojazdów służbowych;
-
prowadzenie spraw związanych z symbolami narodowymi i tablicami urzędowymi;
-
prowadzenie rejestru i wydawanie zaświadczeń o utworzeniu społecznych komitetów budowy;
-
prowadzenie rejestru projektów uchwał przekazywanych do Rady;
-
sporządzanie sprawozdań z działalności Burmistrza w oparciu o materiały przekazane ze wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu.
-
-
Do zadań Biura Rady Miejskiej należy:
-
zapewnienie przewodniczącemu Rady, wiceprzewodniczącym Rady, komisjom Rady wszechstronnej pomocy w realizacji zadań określonych Statutem Gminy;
-
przygotowanie i obsługa posiedzeń Rady, komisji stałych i doraźnych;
-
prowadzenie protokołów z posiedzeń Rady oraz posiedzeń komisji Rady;
-
gromadzenie dokumentacji z pracy Rady i komisji Rady;
-
prowadzenie rejestru protokołów z sesji Rady i posiedzeń komisji Rady;
-
prowadzenie zbioru i rejestru uchwał Rady, w tym aktów prawa miejscowego;
-
prowadzenie ewidencji i zbioru wniosków, interpelacji i zapytań radnych;
-
organizacja pracy przy załatwianiu skarg i wniosków należących do właściwości Rady;
-
opracowywanie projektów uchwał Rady wnioskowanych przez komisje Rady i radnych oraz w sprawach funkcjonowania Rady;
-
zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów związanych z pracą Rady i komisji Rady;
-
przygotowywanie w celu przedłożenia Wojewodzie Mazowieckiemu i Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Warszawie uchwał Rady;
-
publikacja na stronie Biuletynu Informacji Publicznej zawiadomienia o posiedzeniach Rady i komisji Rady, protokołów z posiedzeń, projektów uchwał, podjętych przez Radę uchwał;
-
realizacja zadań związanych z wyborem ławników.
-
-
Do zadań Stanowiska do spraw kadrowych należy:
-
prowadzenie całości spraw kadrowych pracowników Urzędu, w tym pracowników zatrudnianych w ramach programów finansowanych ze środków Powiatowego Urzędu Pracy;
-
prowadzenie całości spraw dotyczących naliczania wynagrodzeń pracowników Urzędu zatrudnionych w ramach programów finansowanych ze środków Powiatowego Urzędu Pracy;
-
wykonywanie obowiązków płatnika składek na ubezpieczenie społeczne i ubezpieczenie zdrowotne oraz wykonywanie czynności związanych z rozliczaniem podatku dochodowego od osób fizycznych;
-
współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawach zawierania umów z Gminą dotyczących zasad i warunków zatrudniania w ramach funduszu interwencyjnego i robót publicznych;
-
wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracownikom Urzędu zatrudnionym w ramach programów finansowanych ze środków Powiatowego Urzędu Pracy;
-
wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (ZUS- Rp-7) dotyczących stosunku pracy na podstawie dokumentacji archiwalnej;
-
prowadzenie spraw związanych z praktykami uczniowskimi i studenckimi odbywanymi w Urzędzie;
-
przygotowanie i przeprowadzenie procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
-
-
Do zadań Stanowiska do spraw informatyki, ochrony danych osobowych należy:
-
administrowanie siecią komputerową;
-
zakup nowego i modernizacja istniejącego sprzętu komputerowego;
-
stały nadzór nad systemem informatycznym w Urzędzie, w tym nad siecią, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem;
-
instalowanie i testowanie oprogramowania użytkowego;
-
obsługa strony internetowej Gminy;
-
stały kontakt z firmami prowadzącymi wdrożenia i doradztwo w zakresie używanego oprogramowania;
-
organizacja i koordynacja szkoleń komputerowych pracowników Urzędu;
-
opracowanie i modyfikacja koncepcji informatyzacji Urzędu oraz ich wdrażanie;
-
obsługa informatyczna strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej;
-
planowanie i wdrażanie technologii cyfrowych wykorzystywanych w realizacji zadań Urzędu (e-Urząd, EZD);
-
współpraca z Wydziałem Funduszy Strukturalnych i Strategii Rozwoju w zakresie przygotowywania projektów na finansowanie zadań z zakresu informatyzacji i wprowadzania technologii cyfrowych.
-
-
Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy także wykonywanie czynności wynikających z przepisów innych ustaw mających związek z wykonywaniem powierzonych obowiązków i realizacją zadań.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto i Gmina Szydłowiec |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-06-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Robert Kamienik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-06-05 08:52:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-06-05 08:52:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-06-05 08:52:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3542 raz(y) |