Stanowisko ds. zamówień publicznych
Szczegóły informacji
Stanowisko ds. zamówień publicznych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-09-10 12:27:20 przez Robert Kamienik
Akapit nr - brak tytułu
Do zadań Stanowiska do spraw Zamówień Publicznych należy:
-
przygotowywanie projektów przepisów wewnętrznych i procedur zamówień,
-
prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
-
przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie o obowiązującym prawem i przyjętymi procedurami wewnętrznymi, na podstawie składanych przez komórki organizacyjne wniosków o wszczęcie postępowania, w tym:
-
udział w pracach komisji przetargowych, a przypadku nie powołania komisja wykonywanie czynności związanych z przeprowadzanym postępowaniem, a zastrzeżonych dla komisji w przypadku jej powołania,
-
przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez komórkę organizacyjną zamawiającą dostawę, usługę lub robotę budowlaną,
-
ustalanie kryteriów oceny ofert w porozumieniu z komórka organizacyjną zamawiającą dostawę, usługę lub roboty budowlane,
-
wprowadzanie i przesyłanie on-line ogłoszeń o zamówieniu i udzieleniu zamówienia kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej,
-
sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po otwarciu ofert wraz z przygotowaniem i przełożeniem Burmistrzowi propozycji wyboru wykonawcy,
-
prowadzenie korespondencji z wykonawcami,
-
archiwizacja dokumentacji przetargowej,
-
prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą, poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów przed przedłożeniem do ostatecznego zatwierdzenia radcy prawnemu,
-
umieszczanie aktualnych informacji dot. toczących się postępowań przetargowych na stronie internetowej Urzędu, tj. ogłoszeń o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców, informacji dot. zebrania wykonawców, decyzji o rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i innych,
-
-
przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych,
-
weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne,
-
sporządzanie i publikowanie wstępnej informacji o planowanych zamówieniach lub umowach ramowych 1
-
sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,
-
prowadzenie instruktażu z zakresu zamówień publicznych dla pracowników Urzędu;
-
prowadzenie korespondencji z Urzędem Zamówień Publicznych,
-
prowadzenie kontroli w przedmiocie przestrzegania procedur zamówień publicznych w zakresie ustalonym przez Burmistrza,
-
współpraca z Wydziałami w zakresie wspierania i powierzania zadań publicznych uprawnionym podmiotom w trybie określonym w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.