Wydział Zagospodarowania Przestrzennego i Inwestycji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Do zadań Wydziału Zagospodarowania Przestrzennego i Inwestycji należy:
Informacja ogłoszona dnia 2021-02-11 13:33:48 przez Robert Kamienik
Akapit nr 1 - brak tytułu
- przygotowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy, uwzględniając ustalenia strategii rozwoju województwa zawarte w planie zagospodarowania przestrzennego województwa i przygotowanie do przedłożenia go odpowiednim organom;
- opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy;
- przygotowanie projektów uchwał Rady dotyczących zagospodarowania przestrzennego Gminy;
- przechowywanie zatwierdzonych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy;
- rejestrowanie wniosków wpływających do Wydziału w sprawie sporządzania lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy;
- przygotowanie i wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu po uzyskaniu uzgodnień, opinii lub rozstrzygnięć wymaganych ustawą i przepisami szczegółowymi;
- ustalanie zgodności wydawanych decyzji z zakresu administracji publicznej z ustaleniami zabudowy i zagospodarowania terenu;
- wydawanie postanowień w zakresie wygaszania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
- ustalanie lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz prowadzenie rejestru wydanych decyzji;
- wydawanie orzeczeń o sposobie tymczasowego zagospodarowania terenu;
- prowadzenie i aktualizowania rejestrów miejscowych planów przestrzennych i gromadzenie materiałów związanych z tymi planami;
- wydawanie opinii o ustaleniu opłaty za wzrost lub obniżenie wartości nieruchomości z tytułu zmian w planach przestrzennych miasta i gminy;
- wydawania wypisów i wyrysów w kontekście miejscowych planów przestrzennych miasta i gminy;
- przygotowywanie ustaleń w zakresie przeznaczania i zasad zagospodarowania przestrzennego terenu;
- prowadzenie rejestrów wydawanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu przestrzennym terenu;
- prowadzenie rozpraw administracyjnych w sprawach ustaleń warunków zabudowy i zagospodarowania terenu i wydawanie decyzji w tym zakresie;
- sporządzanie ogólnych i szczegółowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy w zakresie urbanistyczno – budowlanym oraz uzgadnianie tych planów z zainteresowanymi organami;
- prowadzenie okresowych ocen skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta i gminy wynikających z realizacji planu miejscowego i oceny aktualności tego planu;
- inicjowanie, planowanie i koordynowanie działalności inwestycyjnej na terenie Gminy;
- opracowanie wspólnie z właściwymi Wydziałami projektu planu zadań inwestycyjnych;
- zapewnienie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla gminnych zadań inwestycyjnych oraz nadzorowanie ich realizacji;
- prowadzenie odbioru wykonanych robót, w tym odbioru końcowego inwestycji;
- przygotowanie przedmiotu zamówienia na inwestycje i remonty zgodnie z zasadami zamówień publicznych;
- współpraca z inwestorem zastępczym w zakresie nadzoru inwestorskiego, merytorycznego i finansowego nad prawidłowością wydatkowania środków budżetowych;
- prowadzenie spraw związanych z budową i modernizacją dróg;
- opracowanie we współpracy ze Skarbnikiem wieloletniego planu inwestycyjnego Gminy;
- przedkładanie Burmistrzowi informacji o bezpośrednim zagrożeniu życia lub zdrowia ludzi związanego z budową, utrzymaniem lub rozbiórką obiektów budowlanych oraz przygotowanie wystąpienia Burmistrza w celu wydania polecenia właściwemu powiatowemu inspektorowi nadzoru budowlanego podjęcia działań zmierzających do usunięcia zagrożenia;
- wykonywanie czynności wynikających z przepisów ustaw, mających związek z wykonywaniem powierzonych obowiązków i realizacją zadań.
- przygotowywanie projektów przepisów wewnętrznych i procedur zamówień;
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
- przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującym prawem i przyjętymi procedurami wewnętrznymi, na podstawie składanych przez komórki organizacyjne wniosków o wszczęcie postępowania, w tym:
- udział w pracach komisji przetargowych, a w przypadku nie powołania komisja wykonuje czynności związanych z przeprowadzanych postępowaniem, a zastrzeżonych dla komisji w przypadku jej powołania,
- przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez komórkę organizacyjną zamawiającą dostawę, usługę lub robotę budowlaną,
- ustalanie kryteriów oceny ofert w porozumieniu z komórką organizacyjną zamawiającą dostawę, usługę lub roboty budowlane,
- wprowadzanie lub przesyłanie on-line ogłoszeń o zamówieniu i udzieleniu zamówienia kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej,
- sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po otwarciu ofert wraz z przygotowaniem i przełożeniem Burmistrzowi propozycji wyboru wykonawcy,
- prowadzenie korespondencji z wykonawcami,
- archiwizacja dokumentacji przetargowej,
- prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą, poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów przed przedłożeniem do ostatecznego zatwierdzania radcy prawnemu,
- umieszczanie aktualnych informacji dotyczących toczących się postępowań przetargowych na stronie internetowej Urzędu, tj. ogłoszeń o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców, informacji dot. zebrania wykonawców, decyzji o rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i innych;
- przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych;
- weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne;
- sporządzanie i publikowanie wstępnej informacji o planowanych zamówieniach lub umowach ramowych;
- sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;
- prowadzenie instruktażu z zakresu zamówień publicznych dla pracowników Urzędu;
- prowadzenie korespondencji z Urzędem Zamówień Publicznych.
Pobierz dane XML Do zadań Wydziału Zagospodarowania Przestrzennego i Inwestycji należy: Drukuj informację Do zadań Wydziału Zagospodarowania Przestrzennego i Inwestycji należy:
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto i Gmina Szydłowiec |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-02-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Robert Kamienik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-02-11 13:33:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Robert Kamienik |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-02-11 13:33:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Robert Kamienik |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-09-17 09:42:08 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3383 raz(y) |