Wydział Organizacyjny
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Wydział Organizacyjny
Akapit nr 1 - brak tytułu
-
W Wydziale Organizacyjnym wyodrębnia się:
-
Referat Kancelaryjno-Administracyjny
-
Biuro Rady Miejskiej,
-
Samodzielne stanowisko do spraw Kadrowych,
-
Samodzielne stanowisko do spraw Informatyki i Ochrony Danych Osobowych.
-
-
Do zadań Wydziału Organizacyjnego w zakresie spraw kancelaryjno-administracyjnych należy:
-
prowadzenie sekretariatu Burmistrza oraz kancelarii ogólnej Urzędu,
-
obsługa narad organizowanych przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza,
-
przyjmowanie pism sądowych i prokuratorskich w wypadku niemożności doręczenia ich adresatowi w miejscu zamieszkania,
-
prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza,
-
publikowanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej zarządzeń Burmistrza,
-
prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Gminę,
-
prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
-
ewidencjonowanie i zamieszczanie na tablicach ogłoszeń urzędowych, obwieszczeń, komunikatów, ogłoszeń itp,
-
zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku Urzędu, zabezpieczenie przed włamaniem, nadzór nad zabezpieczeniem mienia Urzędu,
-
prowadzenie zaopatrzenia materiałowo – technicznego na cele administracyjne oraz ewidencji składników majątkowych,
-
prowadzenie spraw związanych z zamawianiem, przechowywaniem i używaniem pieczęci urzędowych i prowadzenie ich rejestru,
-
prenumerata wydawnictw, czasopism i publikacji specjalistycznych,
-
planowanie i realizacja remontów bieżących w Urzędzie,
-
utrzymanie czystości i porządku w budynkach Urzędu oraz ich obrębie,
-
eksploatacja pojazdów służbowych,
-
prowadzenie spraw związanych z symbolami narodowymi i tablicami urzędowymi,
-
prowadzenie rejestru i wydawanie zaświadczeń o utworzeniu społecznych komitetów budowy,
-
prowadzenie rejestru projektów uchwał przekazywanych do Rady,
-
sporządzanie sprawozdań z działalności Burmistrza w oparciu o materiały przekazane ze wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu.
-
-
Do zadań Wydziału Organizacyjnego w zakresie Biura Rady Miejskiej należy:
-
zapewnienie przewodniczącemu Rady, wiceprzewodniczącym Rady, komisjom Rady wszechstronnej pomocy w realizacji zadań określonych Statutem Gminy,
-
przygotowanie i obsługa posiedzeń Rady, komisji stałych i doraźnych,
-
prowadzenie protokołów z posiedzeń Rady oraz posiedzeń komisji Rady,
-
gromadzenie dokumentacji z pracy Rady i komisji Rady,
-
prowadzenie rejestru protokołów z sesji Rady i posiedzeń komisji Rady,
-
prowadzenie zbioru i rejestru uchwał Rady, w tym aktów prawa miejscowego
-
prowadzenie ewidencji i zbioru wniosków, interpelacji i zapytań radnych,
-
organizacja pracy przy załatwianiu skarg i wniosków należących do właściwości Rady,
-
opracowywanie projektów uchwał Rady wnioskowanych przez komisje Rady
i radnych oraz w sprawach funkcjonowania Rady, -
zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów związanych z pracą Rady i komisji Rady,
-
przygotowywanie w celu przedłożenia Wojewodzie Mazowieckiemu i Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Warszawie uchwał Rady,
-
publikacja na stronie Biuletynu Informacji Publicznej zawiadomienia o posiedzeniach Rady i komisji Rady, protokołów z posiedzeń, projektów uchwał, podjętych przez Radę uchwał,
-
realizacja zadań związanych z wyborem ławników.
-
-
Do zadań Wydziału Organizacyjnego w zakresie spraw kadrowych należy:
-
prowadzenie całości spraw kadrowych pracowników Urzędu, w tym pracowników zatrudnianych w ramach programów finansowanych ze środków Powiatowego Urzędu Pracy,
-
prowadzenie całości spraw dotyczących naliczania wynagrodzeń pracowników Urzędu zatrudnionych w ramach programów finansowanych ze środków Powiatowego Urzędu Pracy,
-
wykonywanie obowiązków płatnika składek na ubezpieczenie społeczne i ubezpieczenie zdrowotne oraz wykonywanie czynności związanych z rozliczaniem podatku dochodowego od osób fizycznych,
-
współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawach zawierania umów
z Gminą dotyczących zasad i warunków zatrudniania w ramach funduszu interwencyjnego i robót publicznych, -
wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracownikom Urzędu zatrudnionym w ramach programów finansowanych ze środków Powiatowego Urzędu Pracy,
-
wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na podstawie dokumentacji archiwalnej,
-
prowadzi sprawy związane z praktykami uczniowskimi i studenckimi odbywanymi w Urzędzie,
-
przygotowanie i przeprowadzenie procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
-
-
Do zadań Wydziału Organizacyjnego z zakresu informatyki, ochrony danych osobowych należy:
-
administrowanie siecią komputerową,
-
zakup nowego i modernizacja istniejącego sprzętu komputerowego,
-
stały nadzór nad systemem informatycznym w Urzędzie, w tym nad siecią, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem,
-
instalowanie i testowanie oprogramowania użytkowego,
-
obsługa strony internetowej Gminy,
-
stały kontakt z firmami prowadzącymi wdrożenia i doradztwo w zakresie używanego oprogramowania,
-
planowanie rozwoju sieci bezpieczeństwa baz danych,
-
organizacja i koordynacja szkoleń komputerowych pracowników Urzędu,
-
opracowanie i modyfikacja koncepcji informatyzacji Urzędu oraz ich wdrażanie,
-
obsługa informatyczna strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej,
-
planowanie i wdrażanie technologii cyfrowych wykorzystywanych w realizacji zadań Urzędu (e-Urząd),
-
współpraca z Wydziałem Funduszy Strukturalnych i Strategii Rozwoju w zakresie przygotowywania projektów na finansowanie zadań z zakresu informatyzacji i wprowadzania technologii cyfrowych.
-
-
Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy także wykonywanie czynności wynikających z przepisów innych ustaw mających związek z wykonywaniem powierzonych obowiązków i realizacją zadań.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto i Gmina Szydłowiec |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dorota Kubiś |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-08-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Burmistrz Szydłowca |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-09-10 08:41:52 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-09-10 08:42:51 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-06-05 08:49:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4159 raz(y) |
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Akapit nr 1 - brak tytułu
Sekretarz gminy | Dorota Kubiś |
Adres: 26-500 Szydlowiec, Rynek Wielki 1; Telefon: 48 617-86-36
Akapit nr 2 - brak tytułu
- W Wydziale Organizacyjnym wyodrębnia się:
1) Referat Kancelaryjno-Administracyjny;
2) Stanowisko do spraw Obsługi Rady Miejskiej;
3) Stanowisko do spraw Kadrowych i Archiwum;
4) Stanowisko do spraw Informatyki i Ochrony Danych Osobowych. - Do zadań Wydziału Organizacyjnego w zakresie spraw kancelaryjno-administracyjnych należy:
1) prowadzenie kancelarii ogólnej;
2) przyjmowanie pism sądowych i prokuratorskich w wypadku niemożności doręczenia ich adresatowi w miejscu zamieszkania;
3) prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Gminę;
4) prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
5) zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku Urzędu, zabezpieczenie przed włamaniem, nadzór nad zabezpieczeniem mienia Urzędu;
6) prowadzenie zaopatrzenia materiałowo – technicznego na cele administracyjne oraz ewidencji składników majątkowych;
7) prowadzenie spraw związanych z zamawianiem, przechowywaniem i używaniem pieczęci urzędowych i prowadzenie ich rejestru;
8) prenumerata i rozdzielnictwo wydawnictw, czasopism i publikacji specjalistycznych;
9) planowanie i realizacja remontów bieżących w Urzędzie;
10) utrzymanie czystości i porządku w budynkach Urzędu oraz ich obrębie;
11) eksploatacja pojazdów służbowych;
12) prowadzenie spraw związanych z wystawianiem faktur VAT z tytułu najmu, dzierżawy lokali i budynków stanowiących własność Gminy;
13) prowadzenie spraw związanych z symbolami narodowymi i tablicami urzędowymi;
14) prowadzenie rejestru i wydawanie zaświadczeń o utworzeniu społecznych komitetów budowy;
15) publikowanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej zarządzeń Burmistrza i uchwał Rady Miejskiej. - Do zadań Wydziału Organizacyjnego w zakresie obsługi Rady należy:
1) zapewnienie przewodniczącemu Rady, wiceprzewodniczącym Rady, komisjom Rady wszechstronnej pomocy w realizacji zadań określonych Statutem Gminy;
2) przygotowanie i obsługa posiedzeń Rady, komisji stałych i doraźnych;
3) prowadzenie protokołów z posiedzeń Rady oraz posiedzeń komisji Rady;
4) gromadzenie dokumentacji z pracy Rady i komisji Rady;
5) prowadzenie rejestru protokołów z sesji Rady i posiedzeń komisji Rady;
6) prowadzenie zbioru i rejestru uchwał Rady;
7) prowadzenie ewidencji i zbioru wniosków, interpelacji i zapytań radnych;
8) organizacja pracy przy załatwianiu skarg i wniosków należących do właściwości Rady;
9) opracowywanie projektów uchwał Rady wnioskowanych przez komisje Rady i radnych oraz w sprawach funkcjonowania Rady;
10) zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów związanych z pracą Rady i komisji Rady;
11) gromadzenie zbioru i rejestru przepisów gminnych oraz udostępnianie go do powszechnego wglądu w siedzibie Urzędu;
12) sporządzanie list płac i wypłata diet radnym;
13) przygotowywanie w celu przedłożenia Wojewodzie Mazowieckiemu i Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Warszawie uchwał Rady;
14) realizacja zadań związanych z wyborem ławników. - Do zadań Wydziału Organizacyjnego w zakresie spraw kadrowych i archiwum należy:
1) prowadzenie całości spraw kadrowych pracowników Urzędu, Miejskiego Wysypiska Śmieci i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;
2) wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na podstawie dokumentacji archiwalnej;
3) prowadzenie archiwum zakładowego oraz spraw związanych z archiwizacją dokumentów i prowadzenie ich rejestru;
4) prowadzi sprawy związane z praktykami uczniowskimi i studenckimi odbywanymi w Urzędzie;
5) realizacja zadań związanych z przeprowadzeniem wyborów samorządowych, parlamentarnych i prezydenckich oraz referendów ogólnokrajowych i lokalnych; - Do zadań Wydziału Organizacyjnego z zakresu informatyki, ochrony danych osobowych należy:
1) administrowanie siecią komputerową;
2) zakup nowego i modernizacja istniejącego sprzętu komputerowego;
3) stały nadzór nad systemem informatycznym w Urzędzie, w tym nad siecią, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem;
4) instalowanie i testowanie oprogramowania użytkowego;
5) obsługa strony internetowej Gminy;
6) stały kontakt z firmami prowadzącymi wdrożenia i doradztwo w zakresie używanego oprogramowania;
7) wykonywanie zadań wynikających z przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926 ze zmianami), a w szczególności administrowanie bezpieczeństwem informacji poprzez przeciwdziałanie dostępowi do systemu informatycznego osób nieuprawnionych oraz podejmowania stosownych działań w przypadku wykrycia naruszeń w systemie zabezpieczeń;
8) planowanie rozwoju sieci bezpieczeństwa baz danych;
9) organizacja i koordynacja szkoleń komputerowych pracowników Urzędu;
10) opracowanie i modyfikacja koncepcji informatyzacji Urzędu oraz ich wdrażanie;
11) obsługa informatyczna strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. - Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy także wykonywanie czynności wynikających z przepisów innych ustaw mających związek z wykonywaniem powierzonych obowiązków i realizacją zadań.
Pobierz dane XML Tytuł nie wyświetlany dla informacji Drukuj informację Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto i Gmina Szydłowiec |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Lesiak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-01-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Lesiak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-01-24 10:26:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-01-24 10:27:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-09-10 08:37:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5247 raz(y) |