ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Miasto i Gmina Szydłowiec
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wydział Turystyki, Informacji i Promocji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Do zadań Wydziału Informacji i Promocji należy:

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-09-19 08:44:02 przez Robert Kamienik

Akapit nr - brak tytułu

  1. podejmowanie działań w zakresie promocji Gminy, w tym przygotowanie wydawnictw promocyjnych, wystaw, materiałów promocyjnych itp.;
  2. inicjowanie i podejmowanie działań aktywizujących społeczność lokalną;
  3. współpraca w zakresie promocji Gminy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi Gminy oraz innymi jednostkami samorządu terytorialnego;
  4. inicjowanie i koordynowanie działań służących pozyskiwaniu dodatkowych środków na działania promocyjne;
  5. organizowanie imprez o charakterze kulturalnym, turystycznym oraz uroczystości patriotycznych, współpraca w tym zakresie z Szydłowieckim Centrum Kultury – Zamek;
  6. współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie promocji gminy oraz organizacji imprez;
  7. opracowanie, nadzorowanie i koordynacja kampanii wizerunkowych gminy;
  8. prowadzenie i koordynacja badań społecznych, działań ankietowo-sondażowych na potrzeby Wydziału;
  9. uczestnictwo w imprezach o charakterze promocyjnym, w tym wystawy, tragi, konferencje, seminaria, itp.;
  10. opiniowanie wydawania zakazu odbycia imprezy artystycznej lub rozrywkowej;
  11. przygotowywanie wzorów zaproszeń, dyplomów, listów gratulacyjnych, podziękowań itp.;
  12. prowadzenie korespondencji w imieniu Burmistrza w zakresie promocji;
  13. współpraca z informatykiem Urzędu Miejskiego w zakresie przekazywania informacji na stronę internetową;
  14. informowanie środków masowego przekazu o pracach Rady, Burmistrza i Urzędu;
  15. analiza informacji prasowych, radiowych i telewizyjnych dotyczących Gminy;
  16. opracowanie materiałów informacyjnych dotyczących Gminy;
  17. przygotowywanie i obsługa konferencji prasowych Burmistrza, współpraca z Wydziałem Organizacyjnym;
  18. inicjowanie przedsięwzięć zmierzających do rozwoju lokalnych środków masowego komunikowania;
  19. opracowywanie projektów zarządzeń Burmistrza i uchwał Rady w zakresie działania Wydziału;
  20. podejmowanie działań mających na celu upowszechnienie i rozwój turystyki w Gminie, w szczególności poprzez:
    a) współpracę z instytucjami i organizacjami pozarządowymi w zakresie promowania walorów turystycznych Gminy;
    b) inicjowanie działań zmierzających do rozwoju infrastruktury turystycznej;
    c) tworzenie systemu informacji o usługach związanych z obsługą ruchu turystycznego;
    d) współpraca z Miejską Informacją Turystyczną w zakresie monitorowania ruchu turystycznego oraz działań zmierzających do jego zwiększenia;
  21. wykonywanie zadań wynikających z przepisów ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz.U. z 2020 r., poz.194 ze zmianami);
  22. prowadzenie postępowań w sprawach z zakresu wydawania zezwoleń na przeprowadzenie imprezy masowej zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2023 r., poz. 616).
« powrót do poprzedniej strony