ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Miasto i Gmina Szydłowiec
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnejDrukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej

Szczegóły informacji

Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2015-02-13 08:57:58

Termin załatwienia

Zgodnie z kodeksem postępowania administracyjnego dla sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego – 1 miesiąc, w sprawach szczególnie skomplikowanych – 2 do 3 miesięcy.

Osoba kontaktowa

Bożena Pawlikowska

Miejsce załatwienia

Wydział Spraw Obywatelskich, pl. Rynek Wielki 1, Ratusz, p.3 (wejście z rynku).

Telefon kontaktowy

48 617-86-44

Sposób załatwienia

Po przeprowadzonym postępowaniu wyjaśniającym wydawana jest decyzja o wymeldowaniu lub odmowie wymeldowania.

Miejsce odbioru

pl. Rynek Wielki 1 (parter)


26-500 Szydłowiec

Wymagane Dokumenty

  • wniosek strony na podstawie, którego wszczyna się postępowanie o wymeldowanie,
  • dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (budynku),
  • dowód wniesienia opłaty skarbowej.

Opłaty

Opłata skarbowa – 10 zł.

Tryb odwoławczy

Decyzja administracyjna, od której przysługuje odwołanie do Wojewody Mazowieckiego w terminie 14 dni od jej doręczenia.

Uwagi

Wymeldowanie uzależnione jest od stwierdzenia w postępowaniu dowodowym, że osoba, która ma być wymeldowana z lokalu nie zamieszkuje w nim w sposób trwały i nie dopełniła obowiązku wymeldowania.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 10.04.1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r, Nr 139, poz. 993 ze zm.).
« powrót do poprzedniej strony