Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnejDrukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnejSzczegóły informacji
Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2015-02-13 08:57:58
Termin załatwienia
Zgodnie z kodeksem postępowania administracyjnego dla sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego – 1 miesiąc, w sprawach szczególnie skomplikowanych – 2 do 3 miesięcy.
Osoba kontaktowa
Bożena Pawlikowska
Miejsce załatwienia
Wydział Spraw Obywatelskich, pl. Rynek Wielki 1, Ratusz, p.3 (wejście z rynku).
Telefon kontaktowy
48 617-86-44
Sposób załatwienia
Po przeprowadzonym postępowaniu wyjaśniającym wydawana jest decyzja o wymeldowaniu lub odmowie wymeldowania.
Miejsce odbioru
pl. Rynek Wielki 1 (parter)
26-500 Szydłowiec
Wymagane Dokumenty
-
wniosek strony na podstawie, którego wszczyna się postępowanie o wymeldowanie,
-
dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (budynku),
-
dowód wniesienia opłaty skarbowej.
Opłaty
Opłata skarbowa – 10 zł.
Tryb odwoławczy
Decyzja administracyjna, od której przysługuje odwołanie do Wojewody Mazowieckiego w terminie 14 dni od jej doręczenia.
Uwagi
Wymeldowanie uzależnione jest od stwierdzenia w postępowaniu dowodowym, że osoba, która ma być wymeldowana z lokalu nie zamieszkuje w nim w sposób trwały i nie dopełniła obowiązku wymeldowania.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10.04.1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r, Nr 139, poz. 993 ze zm.).