ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Miasto i Gmina Szydłowiec
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Sprostowanie i uzupełnianie treści aktu stanu cywilnegoDrukuj informacjęSprawa: Sprostowanie i uzupełnianie treści aktu stanu cywilnego

Szczegóły informacji

Sprostowanie i uzupełnianie treści aktu stanu cywilnego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: USC

Ogłoszono dnia: 2015-02-12 15:42:42

Termin załatwienia

do 30 dni

Osoba kontaktowa

Magdalena Szymczyk

Miejsce załatwienia

Urząd Stanu Cywilnego w Szydłowcu, pl. Rynek Wielki 1, Ratusz, p.2 (parter).

Telefon kontaktowy

48 617-86-43

Adres e-mail

usc@szydlowiec.pl

Sposób załatwienia

Po złożeniu kompletu dokumentów Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego wydaje decyzję o sprostowaniu lub uzupełnieniu, na podstawie, której wprowadza zmiany w akcie stanu cywilnego.

Miejsce odbioru

pl. Rynek Wielki 1 (Ratusz - parter, p. 2)


26-500 Szydłowiec

Wymagane Dokumenty

  • dowód osobisty wnioskodawcy (do wglądu),
  • podanie o sprostowanie lub uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego, oraz
  • do sprostowania lub uzupełnienia aktu URODZENIA – odpis zupełny aktu małżeństwa rodziców,
  • do sprostowania lub uzupełnienia aktu MAŁŻEŃSTWA – odpisy zupełne aktów urodzeń osób zawierających małżeństwo,
  • do sprostowania lub uzupełnienia aktu ZGONU – odpisy zupełne aktu urodzenia i małżeństwa osoby zmarłej.

Opłaty

Decyzje wydawane przez kierownika urzędu stanu cywilnego – 39 zł.

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje odwołanie do Wojewody Mazowieckiego w terminie 14 dni od jej doręczenia.

Podstawa prawna

Art. 28 i 36 ustawy z dnia 29.09.1986 r. - prawo o aktach stanu cywilnego (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r, Nr 161, poz. 1688).
« powrót do poprzedniej strony