ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Miasto i Gmina Szydłowiec
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Sporządzanie aktów zgonów osób zmarłych na terenie miasta lub gminy SzydłowiecDrukuj informacjęSprawa: Sporządzanie aktów zgonów osób zmarłych na terenie miasta lub gminy Szydłowiec

Szczegóły informacji

Sporządzanie aktów zgonów osób zmarłych na terenie miasta lub gminy Szydłowiec

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: USC

Ogłoszono dnia: 2015-02-12 15:36:41

Termin załatwienia

Niezwłocznie

Osoba kontaktowa

Magdalena Szymczyk

Miejsce załatwienia

Urząd Stanu Cywilnego w Szydłowcu, pl. Rynek Wielki 1, Ratusz, p.2 (parter).

Telefon kontaktowy

48 617-86-43

Adres e-mail

usc@szydlowiec.pl

Sposób załatwienia

Osoba uprawniona do zgłoszenia zgonu okazuje swój dowód osobisty. Zgłaszający zobowiązany jest podać dane niezbędne do sporządzenia aktu zgonu to jest: stan cywilny zmarłego, dane współmałżonka ( imiona, nazwisko, nazwisko rodowe, datę urodzenia, miejsce i rok zawarcia małżeństwa, pesel) oraz dane dotyczące rodziców zmarłego ( imiona i nazwiska rodowe). Po sporządzeniu aktu wydawane są 3 odpisy skrócone aktu zgonu).

Miejsce odbioru

pl. Rynek Wielki 1 (Ratusz - parter, p. 2)


26-500 Szydłowiec

Wymagane Dokumenty

  • karta zgonu wystawiona przez lekarza (oryginał dokumentu),
  • dowód osobisty zmarłego.

Opłaty

Bez opłat.

Podstawa prawna

Art. 64-69 ustawy z dnia 29.09.1986 r. - prawo o aktach stanu cywilnego (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r, Nr 161, poz. 1688).
« powrót do poprzedniej strony