Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Sporządzanie aktów zgonów osób zmarłych na terenie miasta lub gminy SzydłowiecDrukuj informacjęSprawa: Sporządzanie aktów zgonów osób zmarłych na terenie miasta lub gminy SzydłowiecSzczegóły informacji
Sporządzanie aktów zgonów osób zmarłych na terenie miasta lub gminy Szydłowiec
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: USC
Ogłoszono dnia: 2015-02-12 15:36:41
Termin załatwienia
Niezwłocznie
Osoba kontaktowa
Magdalena Szymczyk
Miejsce załatwienia
Urząd Stanu Cywilnego w Szydłowcu, pl. Rynek Wielki 1, Ratusz, p.2 (parter).
Telefon kontaktowy
48 617-86-43
Adres e-mail
usc@szydlowiec.pl
Sposób załatwienia
Osoba uprawniona do zgłoszenia zgonu okazuje swój dowód osobisty. Zgłaszający zobowiązany jest podać dane niezbędne do sporządzenia aktu zgonu to jest: stan cywilny zmarłego, dane współmałżonka ( imiona, nazwisko, nazwisko rodowe, datę urodzenia, miejsce i rok zawarcia małżeństwa, pesel) oraz dane dotyczące rodziców zmarłego ( imiona i nazwiska rodowe). Po sporządzeniu aktu wydawane są 3 odpisy skrócone aktu zgonu).
Miejsce odbioru
pl. Rynek Wielki 1 (Ratusz - parter, p. 2)
26-500 Szydłowiec
Wymagane Dokumenty
-
karta zgonu wystawiona przez lekarza (oryginał dokumentu),
-
dowód osobisty zmarłego.
Opłaty
Bez opłat.
Podstawa prawna
Art. 64-69 ustawy z dnia 29.09.1986 r. - prawo o aktach stanu cywilnego (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r, Nr 161, poz. 1688).