ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Miasto i Gmina Szydłowiec
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Komunikaty i ogłoszenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego południowo-zachodniej części miasta Szydłowca, część I wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-03-27 13:17:20 przez Robert Kamienik

Akapit nr - brak tytułu

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 778, ze zm.) oraz na podstawie art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 353, ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Szydłowcu uchwały Nr 127/XX/16 z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego południowo-zachodniej części miasta Szydłowca część I, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Akapit nr - brak tytułu

 
Wnioski do planu miejscowego należy składać w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia, na adres: 26-500 Szydłowiec, pl. Rynek Wielki 1. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
 
Uwagi i wnioski do prognozy oddziaływania na środowisko należy składać terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia, na adres: 26-500 Szydłowiec, pl. Rynek Wielki 1.
 
Wnioski mogą być składane w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Uwagi lub wnioski złożone po upływie wyżej wskazanego terminu, pozostawia się bez rozpatrzenia.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony