Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Dofinansowanie na usuwanie azbestu z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Szydłowiec
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Gospodarowania Odpadami Komunalnymi i Ochrony Środowiska
Ogłoszono dnia: 2012-10-29 15:16:30
Termin załatwienia
1 miesiąc
Osoba kontaktowa
Inspektor Edward Pawlik
Miejsce załatwienia
Urząd Miejski w Szydłowcu, Rynek Wielki 1
Telefon kontaktowy
48 617-86-53
Adres e-mail
komunalny@szydlowiec.pl
Sposób załatwienia
Złożenie wniosku wraz z załącznikami.
Miejsce odbioru
Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska / Poczta
Wymagane Dokumenty
- kserokopia aktualnego dokumentu potwierdzającego własność nieruchomości. W przypadku obiektu, do którego tytuł prawny posiada kilka osób należy dołączyć zgodę współwłaścicieli, w przypadku wspólnoty mieszkaniowej - uchwałę wspólnoty.
- zgłoszenie do Starostwa Powiatowego w Szydłowcu, Pl. M. Konopnickiej 7,
- załącznik nr 1 (Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania),
- załącznik nr 2 (Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest),
- załącznik nr 3 (Informacja o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystanie zostało zakończone).
Czas realizacji
1 miesiąc
Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej - art. 2 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635).
Tryb odwoławczy
brak
Uwagi
brak
Podstawa prawna
- opracowane na podstawie art. 163 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietania 2001 r. - prawo ochrony środowiska /tekst jednolity z 2008 r. Dz. U. Nr 25, poz 150 z późń. zm./ oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 23 października 2003 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest /Dz. U. 03.192.1876/.