Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wpis / zmiana danych / wykreślenie z rejestru działalności regulowanej.Drukuj informacjęSprawa: Wpis / zmiana danych / wykreślenie z rejestru działalności regulowanej.Szczegóły informacji
Wpis / zmiana danych / wykreślenie z rejestru działalności regulowanej.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Gospodarowania Odpadami Komunalnymi i Ochrony Środowiska
Ogłoszono dnia: 2014-01-22 15:14:02
Termin załatwienia
7 dni
Osoba kontaktowa
Patrycja Gwarek
Miejsce załatwienia
ul. Wschodnia 19
26-500 Szydłowiec
26-500 Szydłowiec
Telefon kontaktowy
48 617-86-54
Adres e-mail
komunalny@szydlowiec.pl
Miejsce odbioru
ul. Wschodnia 19
26-500 Szydłowiec
26-500 Szydłowiec
Wymagane Dokumenty
- wniosek o wpis/ zmianę danych/ wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej,
- w przypadku pełnomocnictwa należy dostarczyć oryginał pełnomocnictwa wraz z opłatą skarbową za pełnomocnictwo,
- oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (dotyczy tylko składających wniosek o wpis do RDR).
Czas realizacji
7 dni
Opłaty
- opłata skarbowowa określona na podstawie załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej t. j. Dz.U. Z 2012 r. Poz. 1282 ze zm.,
- opłata nie dotyczy podmiotu, który na dzień 01.01.2012 r. posiada zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych od właścicicieli nieruchomości.
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2012.391 ze zm.),
- załącznik do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U.2012.1282 ze zm.),
- Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie karalogu odpadów (Dz.U.Nr112.1206).