Sekretarz Gminy
Szczegóły informacji
Dorota Kubiś
Informacja ogłoszona dnia 2016-01-12 15:26:38 przez Robert Kamienik
Akapit nr 1 - brak tytułu
- Sekretarz wykonuje funkcje kierownika administracyjnego Urzędu i w tym zakresie:
- opracowuje zakresy czynności dla Naczelników Wydziałów i Kierowników Samodzielnych Referatów oraz pracowników zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy;
- nadzoruje czas pracy pracowników Urzędu;
- planuje koszty utrzymania Urzędu oraz nadzoruje ich wydatkowanie;
- wykonuje obowiązki w granicach udzielonego mu pełnomocnictwa Burmistrza;
- pełni stały nadzór nad funkcjonowaniem Urzędu;
- przedkłada Burmistrzowi propozycje dotyczące usprawnienia pracy Urzędu, w tym informuje o konieczności dokonania zmian kadrowych;
- koordynuje i nadzoruje racjonalne wykorzystanie pomieszczeń oraz prace remontowe w Urzędzie i zakup środków trwałych;
- zapewnia sprawne funkcjonowanie w Urzędzie środków łączności oraz sprawne funkcjonowanie systemu informatycznego.
- Sekretarz kieruje Wydziałem Organizacyjnym Urzędu.
- Nadzoruje terminowość i poprawność przygotowania projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza.
- Zapewnia odpowiednią ewidencję, przechowywanie oraz ochronę przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub utratą powstającej oraz nadsyłanej i składanej w organach Gminy dokumentacji.
- Nadzoruje prowadzone w Urzędzie sprawy kadrowe.
- Nadzoruje sprawy z zakresu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
- Organizuje służbę przygotowawczą.
- Koordynuje doskonalenie kadr.
- Nadzoruje prowadzoną w Urzędzie działalność archiwalną, przestrzeganie zasad instrukcji kancelaryjnej i Kodeksu postępowania administracyjnego.
- Nadzoruje sprawy związane z udzielaniem informacji publicznej.
- Współpracuje z sołectwami i zapewnia udział przedstawiciela Burmistrza na zebraniu wiejskim.
- Przeprowadza okresowe kontrole posiadania zbiorów prawnych kompletowanych przez komórki organizacyjne gminy według wskazówek radcy prawnego.
- Przyjmuje ustne oświadczenia woli spadkodawcy.
- Nadzoruje prowadzenie rejestru skarg i wniosków.
- Koordynuje odpowiedzi na skargi, listy, wnioski mieszkańców oraz interpelacje i zapytania radnych.
- Prowadzi sprawy dotyczące tworzenia, likwidacji i przekształcania jednostek budżetowych gminy, komunalnych zakładów budżetowych oraz spółek prawa handlowego.
- Wykonuje inne czynności powierzone mu przez Burmistrza.
- Odpowiada za:
- prawidłowy przebieg wyborów samorządowych, parlamentarnych i prezydenckich oraz referendów ogólnokrajowych i gminnych,
- kontakty ze związkami zawodowymi i organizacjami społecznymi.
- Przyjmuje zgłoszenia o mających się odbyć zgromadzeniach publicznych i przygotowywane projekty decyzji administracyjnych zakazujących zgromadzeń.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto i Gmina Szydłowiec |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dorota Kubiś |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-12-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Burmistrz Szydłowca |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-01-12 15:26:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-01-12 15:26:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-06-05 08:47:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8636 raz(y) |