Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-06-27 15:10:41 przez Robert Kamienik
Akapit nr - brak tytułu
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U.2015.971) Urząd Miejski w Szydłowcu uruchomił Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej ePUAP.
W celu złożenia pisma w formie dokumentu elektronicznego za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta na platformie ePUAP.
Przekazanie dokumentu następuje poprzez wypełnienie formularza udostępnionego na platformie ePUAP.
Adres elektronicznej skrzynki podawczej: /2po4ki32uq/skrytka
Wymogi dla dokumentów elektronicznych:
-
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym ePUAP.
-
Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami możliwy do doręczenia za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej wynosi 10 MB.
-
Pisma wnoszone za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej sporządzane są w formacie XML na podstawie ogólnego wzoru dokumentu elektronicznego umieszczonego w centralnym repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych.
-
Dokument w wersji elektronicznej może zostać doręczony na następujących informatycznych nośnikach danych:
-
Płyta CD/DVD;
-
Pamięć USB.
Dokumenty należy dostarczyć do kancelarii Urzędu Miejskiego.
Uwaga: -
dokument elektroniczny doręczany na informatycznym nośniku danych jest przekazywany odbiorcy wraz z tym nośnikiem;
-
nośnik musi być trwale oznakowany w sposób umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację;
-
jeżeli zachodzi potrzeba przekazania więcej niż jednego pliku, pliki należy umieścić spakowane w jednym pliku (zip).
Doręczenie dokumentu elektronicznego na informatycznym nośniku danych zostanie potwierdzone dokumentem w postaci papierowej sporządzonym przez Urząd Miejski.
Pisma skierowane na adres poczty elektronicznej Urzędu Miejskiego ( lub dowolny inny adres w domenie szydlowiec.pl) traktuje się jako przesyłki złożone w trybie niewymagającym potwierdzenia wniesienia podania, w szczególności takiego, o którym mowa w art. 63 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.
Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami możliwy do przesłania pocztą elektroniczną wynosi 10 MB.
-