ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Miasto i Gmina Szydłowiec
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-01-24 10:47:57 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Naczelnik Magdalena Szymczyk
Adres:
26-500 Szydłowiec, Rynek Wielki 1
Telefon: 48 617-86-44

Akapit nr - brak tytułu

Zadania:
Do zadań Wydziału Spraw Obywatelskich należy:
  1. w zakresie Inspektoratu d/s zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i spraw obronnych:
    1. planowanie działalności w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej
    2. kierowanie organizacją szkoleń i ćwiczeń obrony cywilnej
    3. przygotowywanie i zapewnianie działania systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania oraz systemu wykrywania skażeń, jak również przeprowadzanie okresowych treningów sprawdzających jego funkcjonowanie
    4. realizowanie przedsięwzięć związanych z udziałem sił i środków obrony cywilnej w akcjach zapobiegania i likwidacji klęsk żywiołowych oraz przeprowadzanie akcji ratunkowych
    5. nadzorowanie przygotowania planu ochrony dóbr kultury przed środkami rażenia oraz prowadzenie działalności popularyzacyjno-propagandowej w dziedzinie obrony cywilnej
    6. prowadzenie nadzorów w sprawach wyposażenia zakładów pracy w środki techniczne obrony cywilnej
    7. przygotowywanie poboru i rejestracji przedpoborowych
    8. sprawy z zakresu zwalniania żołnierzy ze służby wojskowej przed jej odbyciem
    9. sprawy z zakresu działania Wojewódzkiego Komitetu Obrony
    10. przekazywanie właściwym organom informacji o zachorowaniach na choroby zakaźne
    11. współdziałanie z państwowymi organami inspekcji sanitarnej w celu zapewnienia higienicznych warunków pracy, nauki i bytowania ludności gminy
  2.  w zakresie Urzędu Stanu Cywilnego:
    1. przyjmowanie oświadczeń o zawarciu małżeństwa, sporządzanie aktów małżeństw, prowadzenie ksiąg aktów małżeństw i aktów zbiorczych
    2. prowadzenie ksiąg stanu cywilnego w sprawach urodzeń i zgonów w oparciu o dokonywane zgłoszenia, decyzji administracyjnych i sądowych
    3. przechowywanie i konserwacji ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorczych, przekazywanie ksiąg 100-letnich do Archiwum Państwowego w Radomiu
  3.  w zakresie spraw obywatelskich:
    1. ewidencja ludności i wydawanie dowodów osobistych
    2. udzielanie zezwoleń i nadzorowanie zbiórek publicznych
    3. współdziałanie z Policją w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych,
    4. wydawanie zezwoleń na zgromadzenia i zabawy publiczne.
 
 
« powrót do poprzedniej strony