Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-01-24 09:06:54 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Skarbnik | Iwona Czarnota |
Głowny Księgowy | Renata Osobińska |
Adres:
26-500 Szydłowiec, Rynek Wielki 1
Akapit nr - brak tytułu
Zadania:
W Wydziale Finansowym wyodrębnia się Referat Podatków, Opłat Lokalnych i Kontroli Podatkowej.
Do zadań Wydziału Finansowego należy:
- opracowanie projektu budżetu Gminy z wymaganym stopniem szczegółowości;
- sporządzanie informacji o realizacji budżetu;
- opracowanie harmonogramu dochodów i wydatków budżetu Gminy;
- opracowanie planu finansowego zadań zleconych i realizowanych na podstawie porozumień;
- sporządzanie zbiorczych sprawozdań z wykonania budżetu Gminy, zadań zleconych i realizowanych na podstawie porozumień;
- przygotowanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza w sprawach zmian w budżecie Gminy;
- prowadzenie rozliczeń finansowych zadań zleconych i realizowanych na podstawie porozumień;
- prowadzenie analityki środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych;
- prowadzenie ewidencji mienia komunalnego;
- prowadzenie księgowości rachunkowo ? finansowej mienia komunalnego;
- sprawowanie nadzoru nad działalnością placówek oświatowych w zakresie spraw finansowych;
- nadzór nad inwentaryzacją składników majątkowych Gminy;
- prowadzenie ewidencji VAT;
- prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania;
- prowadzenie spraw dotyczących środków trwałych;
- prowadzenie księgowości w zakresie rozliczeń Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- prowadzenie windykacji należności z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej;
- prowadzenie rozliczeń umów cywilnoprawnych;
- prowadzenie rejestru wystawionych faktur VAT;
- dokonywanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym;
- kontrola rachunków i faktur pod względem formalno ? rachunkowym;
- przygotowanie dyspozycji bankowych;
- obsługa kasowa Urzędu;
- obsługa księgowa i kasowa Miejskiego Wysypiska Śmieci;
- prowadzenie całości spraw dotyczących naliczania i wypłaty wynagrodzeń pracownikom Urzędu i Miejskiego Wysypiska Śmieci, w tym sporządzanie listy płac, wykonywanie obowiązków płatnika składek na ubezpieczenie społeczne i ubezpieczenie zdrowotne oraz wykonywanie czynności związanych z rozliczaniem podatku dochodowego od osób fizycznych;
- wydawanie pracownikom Urzędu i Miejskiego Wysypiska Śmieci zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (ZUS ? Rp ? 7).