Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: specjalista ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: Szydłowiec
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Miejski w Szydłowcu
Data udostępnienia: 2018-02-26
Ogłoszono dnia: 2018-02-26 przez Dorota Barczyńska
Termin składania dokumentów: 2018-03-12 15:00:00
Nr ogłoszenia: Or-II.2110.4.2018.DB
Zlecający: Burmistrz Szydłowca
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe;
-
co najmniej 3-letni staż pracy, w tym minimum roczne doświadczenie w pracy przy przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
obywatelstwo polskie lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
b. Wymagania dodatkowe:
-
szkolenie specjalistyczne w zakresie zamówień publicznych lub studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych;
-
znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań;
-
znajomość zagadnień realizacji zamówień publicznych w szczególności dokumentowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym umiejętność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego;
-
praktyczna znajomość obsługi komputera;
-
znajomość przepisów dotyczących udostępniania informacji publicznej oraz ustawy o ochronie danych osobowych;
-
predyspozycje osobowościowe: umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, sumienność, komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
przygotowywanie projektów przepisów wewnętrznych i procedur zamówień,
-
prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
-
przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującym prawem i przyjętymi procedurami wewnętrznymi oraz innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych,
-
weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne,
-
sporządzanie i publikowanie wstępnej informacji o planowanych zamówieniach lub umowach ramowych,
-
sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,
-
prowadzenie instruktażu z zakresu zamówień publicznych dla pracowników Urzędu,
-
prowadzenie korespondencji z Urzędem Zamówień Publicznych,
-
prowadzenie kontroli w przedmiocie przestrzegania procedur zamówień publicznych w zakresie ustalonym przez Burmistrza,
-
współpraca z Wydziałami w zakresie wspierania i powierzania zadań publicznych uprawnionym podmiotom w trybie określonym w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
-
miejsce pracy: Urząd Miejski w Szydłowcu,
-
wymiar czasu pracy: pełny etat
-
charakter stanowiska pracy: samodzielne stanowisko związane z pracą przy komputerze,
-
pierwsza umowa o pracę z wybranym kandydatem może zostać zawarta na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
> 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys – curriculum vitae;
-
list motywacyjny;
-
wypełniony formularz zgłoszeniowy, który należy pobrać ze strony BIP Urzędu Miejskiego w Szydłowcu, i który jest załączony do niniejszego ogłoszenia;
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie;
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia);
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach itp.);
-
opinie, referencje, jeśli kandydat takie posiada.
UWAGA! Załączony do ogłoszenia formularz zgłoszeniowy zawiera wszystkie wymagane oświadczenia.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-03-12 15:00:00
b. Sposób:
-
Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie
z dopiskiem „Oferta pracy - nabór na stanowisko Specjalisty ds. Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Szydłowcu” w terminie do dnia 12 marca 2018 r. do godz. 15.00 osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szydłowcu, Rynek Wielki 1, w Kancelarii Urzędu Miasta – I piętro pokój nr 12 w godzinach pracy Urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urzędu Miejskiego w Szydłowcu 26-500 Szydłowiec, Rynek Wielki 1. -
Do udziału w konkursie zostaną zakwalifikowane tylko te ofert, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Szydłowcu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 marca 2018 r. (w przypadku przesłania oferty pocztą liczy się data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Szydłowcu). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
-
Postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy
z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2016, poz. 902 ze zmianami). -
Komisja powołana do zaopiniowania kandydatów, na podstawie złożonych ofert dokona oceny spełniania przez kandydatów wymagań niezbędnych – I etap naboru.
-
Komisja, o której mowa w pkt 4, przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającym wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe – II etap naboru. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub poczta elektroniczną, ponadto termin rozmowy kwalifikacyjnej zostanie opublikowany na stronie Biuletynu Informacji Publicznej tj. www.bip.szydlowiec.pl
-
Wyboru kandydata na stanowisko będące przedmiotem naboru lub rozstrzygnięcia o zakończeniu naboru bez wyboru żadnego z uczestniczących w nim kandydatów dokona Burmistrz Szydłowca.
-
Oferty odrzucone kandydaci mogą odebrać w terminie do dnia 15 kwietnia 2018 r. do godz. 15.00 w kancelarii Urzędu Miejskiego w Szydłowcu, Ratusz - Rynek Wielki 1, pokój nr 12. Po tym terminie nieodebrane oferty zostaną zniszczone.
VII. Informacje dodatkowe:
-
Dodatkowe informacje na temat naboru można uzyskać pod numerem telefonu 48 617 86 36 w godzinach pracy Urzędu.
-
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na:
-
stronie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Szydłowiec - www.bip.szydlowiec.pl;
-
tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Szydłowcu przy Rynek Wielki 1, 26-500 Szydłowiec.
-
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto i Gmina Szydłowiec |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dorota Barczyńska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-02-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Burmistrz Szydłowca |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-02-26 14:21:53 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-02-26 14:30:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-04-25 13:55:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 11362 raz(y) |