Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ZEiFO-I.111.1.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: ZEiFO-I.111.1.2020Szczegóły informacji
Ogłoszenie: referent ds. księgowych
Miejsce pracy: Szydłowiec
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Zespół Edukacji i Finansów Oświaty
Data udostępnienia: 2020-01-30
Ogłoszono dnia: 2020-01-30
Termin składania dokumentów: 2020-02-12 15:30:00
Nr ogłoszenia: ZEiFO-I.111.1.2020
Zlecający: Dyrektor Zespołu Edukacji i Finansów Oświaty
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe lub wyższe zawodowe, preferowane o kierunkach związanych z ekonomią, finansami, prawem lub administracją,
- co najmniej 6 miesięczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- obywatelstwo polskie lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- znajomość programów MS Office, Płatnik
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość i umiejętność praktycznego stosowania przepisów:
- ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. – Karta Nauczyciela,
- ustawy a dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy,
- ustawy z dnia 29 sierpnia o ochronie danych osobowych,
- znajomość zagadnień z zakresu ubezpieczeń społecznych i rozliczeń podatkowych;
- predyspozycje osobowościowe: umiejętność planowania i organizacji pracy własnej i w zespole, odpowiedzialność, sumienność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- bieżące prowadzenie i gromadzenie dokumentacji źródłowej i pomocniczej niezbędnej do naliczania i wypłaty wynagrodzeń dla pracowników obsługiwanych placówek oświatowych, dla których Gmina Szydłowiec jest organem prowadzącym,
- naliczanie i odprowadzanie składek ZUS dla pracowników obsługiwanych placówek oświatowych w tym prowadzenie ewidencji wymaganej przez ZUS,
-
naliczanie, potrącanie i odprowadzanie do Urzędu Skarbowego należnych podatków i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych,
-
sporządzanie informacji o dochodach i pobranych zaliczkach na poczet podatku dochodowego PIT 11, PIT 40, PIT 4R oraz przekazywanie ich pracownikom i właściwym Urzędom Skarbowym,
-
prowadzenie kart wynagrodzeń i kart pracowniczych z przychodów podlegających opodatkowaniu oraz kart zasiłkowych,
-
prowadzenie ewidencji zaświadczeń lekarskich ZUS ZLA,
-
sporządzanie dokumentacji dla ZUS pracownikom przechodzącym na emeryturę lub rentę i naliczanie należności z tytułu odpraw,
-
dokonywanie przelewów dla pracowników z wypłaty wynagrodzeń,
-
dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń na podstawie prawomocnych tytułów sądowych i administracyjnych,
-
sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń wymaganych przepisami o rachunkowości, finansach publicznych, statystyce publicznej oraz na potrzeby wewnętrzne jednostki,
-
sporządzanie wyliczeń i obliczenie dodatku uzupełniającego dla nauczycieli zgodnie z art. 30a ustawy z dnia 26 stycznia 1982r.- Karta Nauczyciela,
-
obliczanie przeciętnego zatrudnienia w obsługiwanych placówkach na potrzeby naliczania funduszu świadczeń socjalnych,
-
rozliczanie wypłaconych wynagrodzeń w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe z podziałem na nauczycieli i pracowników administracyjno-obsługowych,
-
prowadzenie wymaganej analityki do konta:
-
225 – Rozrachunki z budżetami,
-
229 - Pozostałe rozrachunki publicznoprawne,
-
231 – Rozrachunki z tytułu wynagrodzeń,
-
240 - Pozostałe rozrachunki,
-
-
współpraca z dyrektorami obsługiwanych placówek w planowaniu wynagrodzeń do planu budżetowego.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce pracy: Zespół Edukacji i Finansów Oświaty w Szydłowcu,
- wymiar etatu: 1
- charakter stanowiska pracy: stanowisko związane z pracą przy komputerze,
- obowiązująca norma czasu pracy: 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w okresie rozliczeniowym obejmującym sześć kolejnych miesięcy kalendarzowych,
- z wybranym kandydatem, który podejmie pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
< 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO – Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1),
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a RODO - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-02-12 15:30:00
b. Sposób:
-
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać w terminie do dnia 12 lutego 2020r. do godz. 15.30 na adres: Zespół Edukacji i Finansów Oświaty w Szydłowcu ul. Staszica 1A, 26 – 500 Szydłowiec w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze referent ds. księgowych w Zespole Edukacji i Finansów Oświaty w Szydłowcu’’.
-
Aplikacje, które wpłyną do Zespołu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
-
Z regulaminem naboru można się zapoznać w siedzibie Zespołu Edukacji i Finansów Oświaty w Szydłowcu ul. Staszica 1 A.
-
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 48 617-14-52 w godzinach pracy Zespołu Edukacji i Finansów Oświaty w Szydłowcu.
-
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z terminem rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Szydłowiec www.bip.szydlowiec.pl.
-
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Szydłowiec www.bip.szydlowiec.pl. oraz na tablicy informacyjnej w Zespole Edukacji i Finansów Oświaty w Szydłowcu ul. Staszica 1A.
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, iż:
-
Administratorem danych osobowych jest Zespół Edukacji i Finansów Oświaty w Szydłowcu, z siedzibą ul. Staszica 1A, 26-500 Szydłowiec.
-
Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt z inspektorem: kancelaria.odo@gmail.com
-
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowisko w Zespole Edukacji i Finansów Oświaty w Szydłowcu.
-
Pani/pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6, ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia(RODO).
-
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie instytucje i podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
-
Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trwania procesu rekrutacji.
-
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej, nie będą podlegały profilowaniu.
-
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem.
-
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-
Podanie danych jest dobrowolne, jednak bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w procesie rekrutacyjnym.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ZEiFO-I.111.1.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: ZEiFO-I.111.1.2020
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto i Gmina Szydłowiec |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-01-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Nowak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-01-30 14:47:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-01-30 14:50:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-02-20 14:08:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3464 raz(y) |