Wydanie zaświadczenia o nadanym numerze porządkowym
Referat Gospodarowania Mieniem Gminnym
Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym następuje w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku.
Patrycja Kosno
48 617-86-57
Złożenie wniosku w Urzędzie Miejskim w Szydłowcu, pl. Rynek Wielki 1
]]>
Urząd Miejski w Szydłowcu, pl. Rynek Wielki 1
]]>
ul. Słomiana 17
26-500 Szydłowiec
]]>
- Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym.
- Dowód wpłaty należnej opłaty skarbowej.
]]>
Do 7 dni od daty złożenia wniosku.
]]>
-
17 zł – opłata skarbowa ( wyłącznie za wydanie zaświadczenia o istniejącym numerze porządkowym)
-
17 zł - opłata skarbowa ( wyłącznie w wypadku złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenia pełnomocnictwa)
Opłaty można dokonać przelewem na rachunek bankowy : 06 9129 0001 0090 0900 3317 0001 Bank Spółdzielczy w Iłży Filia w Szydłowcu, pl. Rynek Wielki 8, 26-500 Szydłowiec lub w kasie tut. Urzędu (parter).
]]>
Od postanowienia odmawiającego wydania zaświadczenia o numerze porządkowym przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia, za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie.
]]>
Z wnioskiem o zaświadczenie o nadanym numerze porządkowym może wystąpić właściciel nieruchomości, użytkownik wieczysty lub inny podmiot, który wykaże swój interes prawny lub obowiązek dotyczący administracyjnego ustalenia numeru porządkowego.
]]>
-
Art. 47a oraz art.47b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne;
-
Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów;
-
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej;
-
Art. 219 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego.
]]>
Druk wniosku
https://bip.szydlowiec.pl/system/pobierz.php?plik=wniosek_o_wydanie_zaswiadczenia.pdf&id=16947
Druk wniosku
https://bip.szydlowiec.pl/system/pobierz.php?plik=wniosek_o_wydanie_zaswiadczenia.odt&id=16946