ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Miasto i Gmina Szydłowiec
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie zaświadczenia o nadanym numerze porządkowymDrukuj informacjęSprawa: Wydanie zaświadczenia o nadanym numerze porządkowym

Szczegóły informacji

Wydanie zaświadczenia o nadanym numerze porządkowym

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Gospodarowania Mieniem Gminnym

Ogłoszono dnia: 2022-08-26 12:45:30

Termin załatwienia

Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym następuje w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku.

Osoba kontaktowa

Patrycja Kosno

Miejsce załatwienia

Urząd Miejski w Szydłowcu, pl. Rynek Wielki 1

Telefon kontaktowy

48 617-86-57

Adres e-mail

Sposób załatwienia

Złożenie wniosku w Urzędzie Miejskim w Szydłowcu, pl. Rynek Wielki 1

Miejsce odbioru

26-500 Szydłowiec,ul. Słomiana 17

Wymagane Dokumenty

  1. Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym.
  2. Dowód wpłaty należnej opłaty skarbowej.

Czas realizacji

Do 7 dni od daty złożenia wniosku.

Opłaty

  • 17 zł – opłata skarbowa ( wyłącznie za wydanie zaświadczenia o istniejącym numerze porządkowym)
  • 17 zł - opłata skarbowa ( wyłącznie w wypadku złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenia pełnomocnictwa)
Opłaty można dokonać przelewem na rachunek bankowy : 06 9129 0001 0090 0900 3317 0001 Bank Spółdzielczy w Iłży Filia w Szydłowcu, pl. Rynek Wielki 8, 26-500 Szydłowiec lub w kasie tut. Urzędu (parter).

Tryb odwoławczy

Od postanowienia odmawiającego wydania zaświadczenia o numerze porządkowym przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia, za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie.

Uwagi

Z wnioskiem o zaświadczenie o nadanym numerze porządkowym może wystąpić właściciel nieruchomości, użytkownik wieczysty lub inny podmiot, który wykaże swój interes prawny lub obowiązek dotyczący administracyjnego ustalenia numeru porządkowego.

Podstawa prawna

  • Art. 47a oraz art.47b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne;
  • Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów;
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej;
  • Art. 219 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony