ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Ustalanie lokalizacji inwestycji celu publicznego lub warunków zabudowyDrukuj informacjęSprawa: Ustalanie lokalizacji inwestycji celu publicznego lub warunków zabudowy

Szczegóły informacji

Ustalanie lokalizacji inwestycji celu publicznego lub warunków zabudowy

Wydział: Wydział Zagospodarowania Przestrzennego i Inwestycji

Ogłoszono dnia: 2022-02-16 13:51:40

Termin załatwienia

Według czasu realizacji

Osoba kontaktowa

Andrzej Darczuk

Miejsce załatwienia

ul. Kilińskiego 2, I piętro.

Telefon kontaktowy

48 617-86-47

Adres e-mail

Sposób załatwienia

Postępowanie prowadzonej jest na wniosek inwestora. Formularz wniosku wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w formie papierowej należy złożyć w Kancelarii Urzędu lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego, wniosek w formie elektronicznej należy złożyć poprzez skrzynkę elektroniczną e-PUAP. W zależności od rodzaju sprawy, podania rozpatrywane są według niżej wskazanego czasu realizacji. Postępowanie zostanie zakończone wydaniem decyzji.
 
Uwaga: Nie uzupełnienie wniosku posiadającego braki formalne w wyznaczonym przez Organ terminie może skutkować pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia.

Miejsce odbioru

Decyzja zostanie wysłane na adres wskazany we wniosku.

Czas realizacji

  • Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego - 65 dni.
  • Ustalenie warunków zabudowy – 90 dni z wyjątkiem inwestycji określonych w art. 29 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, dla których termin ten wynosi 21 dni.
Do terminów, o których mowa powyżej, nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

Opłaty

Opłata skarbowa w wysokości 598 zł. Opłacie tej nie podlegają właściciele oraz użytkownicy wieczyści nieruchomości na rzecz, których będzie wydana decyzja.
 
Opłata skarbowa za pełnomocnictwo wynosi 17 zł (od każdego stosunku pełnomocnictwa). Opłatę skarbową uiszcza się z chwilą złożenia dokumentu.

Podstawa prawna

  • Art. 50 ust. 1, 2a, art. 59 ust. 1, 2, 2a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
  • Art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 Kodeks postępowania administracyjnego.
  • Art. 1 ust. 1 pkt. 1 lit. a) ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto i Gmina Szydłowiec
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-02-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Darczuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-02-16 13:50:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Robert Kamienik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-02-16 13:51:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Robert Kamienik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-16 13:51:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
342 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony