Zastępca Burmistrza
Szczegóły informacji
Aneta Furmańska
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2019-05-17 12:47:43 przez Robert Kamienik
Akapit nr - brak tytułu
Do zadań Zastępcy należy w szczególności:
- koordynowanie i nadzorowanie funkcjonowania podległych komórek organizacyjnych Urzędu;
- współpraca ze Skarbnikiem w tworzeniu projektu budżetu i polityki finansowej Gminy;
- wykonywanie uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza, a także nadzór nad wprowadzaniem ich w życie przez podporządkowane Wydziały;
- nadzór nad opracowaniem projektów, planów i strategii rozwoju Gminy;
- współdziałanie z komisjami Rady w zakresie swojego działania;
- współpraca z organami administracji rządowej w zakresie realizacji zadań przejętych przez Gminę;
- przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków;
- reprezentowanie Urzędu – na polecenie Burmistrza – w roboczych kontaktach zewnętrznych, w tym prowadzenie negocjacji w sprawach cywilnoprawnych.
Szczegółowy zakres zadań i kompetencji Zastępcy oraz wykaz nadzorowanych komórek organizacyjnych Urzędu oraz jednostek organizacyjnych Gminy określa Burmistrz w drodze odrębnego zarządzenia.