Burmistrz Szydłowca
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Artur Ludew
Akapit nr 1 - brak tytułu
Do zadań i kompetencji Burmistrza należy w szczególności:
-
ogólne kierownictwo i nadzór nad organizacją i funkcjonowaniem Urzędu;
-
ustalanie regulaminu organizacyjnego Urzędu;
-
powoływanie i odwoływanie Zastępcy;
-
zatrudnianie i zwalnianie kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;
-
wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Gminy;
-
reprezentowanie Gminy na zewnątrz;
-
wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
-
informowanie o założeniach projektu budżetu, kierunkach polityki społecznej i gospodarczej oraz wykorzystywania gminnych środków budżetowych, ogłaszanie budżetu Gminy i sprawozdań z jego wykonania;
-
kreowanie polityki finansowej Gminy;
-
realizacja budżetu Gminy;
-
przygotowanie projektów uchwał Rady i określanie sposobu ich wykonania;
-
przedkładanie Wojewodzie Mazowieckiemu i Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Warszawie uchwał podejmowanych przez Radę oraz podlegających temu trybowi własnych zarządzeń;
-
realizacja polityki kadrowej;
-
sprawowanie funkcji terenowego organu obrony cywilnej;
-
kierowanie wykonywaniem zadań obronnych i zarządzania kryzysowego;
-
organizowanie akcji ratowniczych w przypadku wystąpienia stanu klęski żywiołowej i katastrof na terenie miasta i gminy;
-
kierowanie działaniami związanymi z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie miasta i gminy;
-
podejmowanie czynności należących do kompetencji Rady w sprawach nie cierpiących zwłoki i mogących zagrażać życiu;
-
przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków;
-
reprezentowanie gminy w funkcjach właścicielskich spółek komunalnych;
-
reprezentowanie gminy w funkcjach komunalnego właściciela lokali mieszkalnych;
-
wykonywanie zadań administratora danych osobowych;
-
wykonywanie innych zadań zastrzeżonych do kompetencji burmistrza w przepisach szczegółowych.
Burmistrz może upoważnić Zastępcę, Sekretarza, Skarbnika, Naczelników Wydziałów, Kierowników Referatów oraz innych pracowników Urzędu do realizacji niektórych swoich zadań i kompetencji.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto i Gmina Szydłowiec |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dorota Kubiś |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-12-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Burmistrz Szydłowca |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-01-12 15:00:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-01-12 15:06:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-06-05 08:41:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 18477 raz(y) |
Skargi i wnioski
Akapit nr 1 - brak tytułu
W sprawach skarg i wniosków Burmistrz Szydłowca przyjmuje w każdy poniedziałek od godz: 14.00 do godz. 17.00.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto i Gmina Szydłowiec |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Grażyna Dobrzańska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-10-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Dobrzańska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-10-03 11:06:02 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-10-03 11:07:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-10-03 11:07:08 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 13275 raz(y) |