ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Miasto i Gmina Szydłowiec
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie na pobyt stałyDrukuj informacjęSprawa: Zameldowanie na pobyt stały

Szczegóły informacji

Zameldowanie na pobyt stały

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2015-02-13 08:43:51

Termin załatwienia

Niezwłocznie

Osoba kontaktowa

Bożena Pawlikowska

Miejsce załatwienia

Wydział Spraw Obywatelskich, pl. Rynek Wielki 1, Ratusz, p.3 (wejście z rynku).

Telefon kontaktowy

48 617-86-44

Sposób załatwienia

Następuje rejestracja w ewidencji oraz wydawane jest zaświadczenie potwierdzające zameldowanie na pobyt stały ważne przez 2 miesiące od daty wystawienia.

Miejsce odbioru

pl. Rynek Wielki 1 (parter)


26-500 Szydłowiec

Wymagane Dokumenty

  • wypełniony formularz „zgłoszenie pobytu stałego” - druk dostępny w urzędzie,
  • ważny dowód osobisty wnioskodawcy (do wglądu),
  • dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (budynku).

Opłaty

Brak

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

Zameldowania w miejscu pobytu stałego należy dokonać najpóźniej w 30 dniu licząc od dnia przybycia do tego miejsca. Przy zameldowaniu na pobyt stały osoba zgłaszająca przedstawia potwierdzenie pobytu w lokalu. Potwierdzenia faktu przebywania dokonuje właściciel lokalu (budynku) na formularzu meldunkowym w formie czytelnego podpisu z oznaczeniem daty jego złożenia.
W przypadku nowo wybudowanego budynku, do zameldowania należy przedstawić zaświadczenie o nadaniu numeru porządkowego budynku (Wydział Zagospodarowania Przestrzennego i Inwestycji).

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 10.04.1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r, Nr 139, poz. 993 ze zm.)
« powrót do poprzedniej strony