Stanowisko ds. zamówień publicznych
Szczegóły informacji
Stanowisko ds. zamówień publicznych
Informacja ogłoszona dnia 2019-06-05 09:35:46 przez Robert Kamienik
Akapit nr 1 - brak tytułu
Do zadań Stanowiska do spraw Zamówień Publicznych należy:
-
przygotowywanie projektów przepisów wewnętrznych i procedur zamówień;
-
prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
-
przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie o obowiązującym prawem i przyjętymi procedurami wewnętrznymi, na podstawie składanych przez komórki organizacyjne wniosków o wszczęcie postępowania, w tym:
-
udział w pracach komisji przetargowych, a przypadku nie powołania komisja wykonywanie czynności związanych z przeprowadzanym postępowaniem, a zastrzeżonych dla komisji w przypadku jej powołania,
-
przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez komórkę organizacyjną zamawiającą dostawę, usługę lub robotę budowlaną,
-
ustalanie kryteriów oceny ofert w porozumieniu z komórka organizacyjną zamawiającą dostawę, usługę lub roboty budowlane,
-
wprowadzanie i przesyłanie on-line ogłoszeń o zamówieniu i udzieleniu zamówienia kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej,
-
sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po otwarciu ofert wraz z przygotowaniem i przełożeniem Burmistrzowi propozycji wyboru wykonawcy,
-
prowadzenie korespondencji z wykonawcami,
-
archiwizacja dokumentacji przetargowej,
-
prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą, poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów przed przedłożeniem do ostatecznego zatwierdzenia radcy prawnemu,
-
umieszczanie aktualnych informacji dotyczących toczących się postępowań przetargowych na stronie internetowej Urzędu, tj. ogłoszeń o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców, informacji dot. zebrania wykonawców, decyzji o rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i innych;
-
-
przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych;
-
weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne;
-
sporządzanie i publikowanie wstępnej informacji o planowanych zamówieniach lub umowach ramowych;
-
sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;
-
prowadzenie instruktażu z zakresu zamówień publicznych dla pracowników Urzędu;
-
prowadzenie korespondencji z Urzędem Zamówień Publicznych.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto i Gmina Szydłowiec |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-06-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Robert Kamienik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-06-05 09:35:06 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-06-05 09:35:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-06-05 09:35:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1259 raz(y) |