ˆ

Wydział Funduszy Strukturalnych i Strategii Rozwoju

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wydział Funduszy Strukturalnych i Strategii Rozwoju

Akapit nr 1 - brak tytułu

Do zadań Wydziału Funduszy Strukturalnych i Strategii Rozwoju należy:
  1. inicjowanie, koordynacja i monitoring działań związanych z pozyskiwaniem dla gminy krajowych i zagranicznych bezzwrotnych źródeł finansowania, w tym z funduszy Unii Europejskiej;
  2. informowanie o programach pomocowych krajowych, Unii Europejskiej oraz innych instytucji i organizacji, w tym przekazywanie Wydziałom i innym jednostkom organizacyjnym informacji o możliwościach i warunkach uczestnictwa w konkretnych projektach;
  3. gromadzenie danych niezbędnych do właściwego opracowywania wniosków, a w szczególności:
    1. danych charakteryzujących rozwój gminy,
    2. założeń społeczno-gospodarczych,
    3. założeń do budżetu i programów inwestycyjnych;
  4. przygotowywanie formularzy aplikacyjnych związanych z uczestnictwem gminy w projektach współfinansowanych z funduszy europejskich we współpracy z innymi Wydziałami i jednostkami organizacyjnymi zarówno dla projektów inwestycyjnych, jak i projektów miękkich;
  5. koordynowanie zadań związanych z realizacją projektów, w zakresie ich zgodności z wymogami instytucji Unii Europejskiej i krajowych instytucji zarządzających;
  6. przygotowywanie i weryfikacja dokumentów aplikacyjnych projektów inwestycyjnych i projektów miękkich, które będą mogły uzyskać dofinansowanie z funduszy unijnych;
  7. współpraca z instytucjami zarządzającymi i pośredniczącymi w zakresie przygotowania projektów dofinansowywanych z funduszy Unii Europejskiej;
  8. działania w zakresie promowania projektów do dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej;
  9. składanie wniosku o płatność dla projektów realizowanych z funduszy Unii Europejskiej;
  10. archiwizowanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
  11. monitoring projektów realizowanych z funduszy Unii Europejskiej w ścisłej współpracy z wydziałami merytorycznie odpowiedzialnymi za realizację projektów;
  12. prowadzenie zbiorczej ewidencji projektów planowanych i realizowanych;
  13. inicjowanie i podejmowanie działań zmierzających do pozyskania inwestorów krajowych i zagranicznych oraz zdobywania nowych rynków zbytu i nowych partnerów do współpracy;
  14. udział w opracowywaniu planów budżetowych gminy;
  15. gromadzenie i analizowanie danych na temat gospodarczego, społecznego i przestrzennego rozwoju gminy;
  16. współpraca z instytucjami i organizacjami w dziedzinie planowania perspektywicznego i rozwoju gminy;
  17. przygotowywanie we współpracy z wydziałami Urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy oraz instytucjami i organizacjami zewnętrznymi materiałów niezbędnych do opracowania strategii rozwoju gminy oraz wieloletniego programu inwestycyjnego;
  18. proponowanie rozwiązań organizacyjnych, procedur działań oraz systemów kontroli mających na celu zapewnienie optymalnych warunków realizacji strategii rozwoju Gminy;
  19. nadzorowanie realizacji projektów będących elementami realizowanej strategii rozwoju;
  20. współpraca w przygotowywaniu informacji promocyjnych o strategii rozwoju Gminy.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Miasto i Gmina Szydłowiec
Osoba, która wytworzyła informację: Data wytworzenia informacji: 2019-06-05
Osoba, która odpowiada za treść: Robert Kamienik Data wprowadzenia do BIP 2019-06-05 09:14:21
Wprowadził informację do BIP: Robert Kamienik Data udostępnienia informacji: 2019-06-05 09:14:32
Osoba, która zmieniła informację: Robert Kamienik Data ostatniej zmiany: 2019-06-05 09:14:32
Artykuł był wyświetlony: 103 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Miasto i Gmina Szydłowiec
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu