ˆ

Sekretarz Gminy

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Dorota Kubiś

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2016-01-12 15:26:05

Akapit nr 1 - brak tytułu

Sekretarz wykonuje funkcje kierownika administracyjnego Urzędu i w tym zakresie:
  1. opracowuje zakresy czynności dla Naczelników Wydziałów,
  2. nadzoruje czas pracy pracowników Urzędu,
  3. planuje koszty utrzymania Urzędu oraz nadzoruje ich wydatkowanie,
  4. wykonuje obowiązki w granicach udzielonego mu pełnomocnictwa Burmistrza,
  5. pełni stały nadzór nad funkcjonowaniem Urzędu,
  6. przedkłada Burmistrzowi propozycje dotyczące usprawnienia pracy Urzędu, w tym informuje o konieczności dokonania zmian kadrowych,
  7. koordynuje i nadzoruje racjonalne wykorzystanie pomieszczeń oraz prace remontowe w Urzędzie i zakup środków trwałych,
  8. zapewnia sprawne funkcjonowanie w Urzędzie środków łączności oraz sprawne funkcjonowanie systemu informatycznego,
  9. Sekretarz kieruje Wydziałem Organizacyjnym Urzędu.
  10. Nadzoruje terminowość i poprawność przygotowania projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza.
  11. Zapewnia odpowiednią ewidencję, przechowywanie oraz ochronę przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub utratą powstającej oraz nadsyłanej i składanej w organach Gminy dokumentacji.
  12. Nadzoruje prowadzone w Urzędzie sprawy kadrowe,
  13. Nadzoruje sprawy z zakresu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
  14. Organizuje służbę przygotowawczą.
  15. Koordynuje doskonalenie kadr.
  16. Nadzoruje prowadzoną w Urzędzie działalność archiwalną, przestrzeganie zasad instrukcji kancelaryjnej i Kodeksu postępowania administracyjnego.
  17. Nadzoruje sprawy związane z udzielaniem informacji publicznej.
  18. Współpracuje z sołectwami i zapewnia udział przedstawiciela Burmistrza na zebraniu wiejskim.
  19. Przeprowadza okresowe kontrole posiadania zbiorów prawnych kompletowanych przez komórki organizacyjne gminy według wskazówek radcy prawnego.
  20. Przyjmuje ustne oświadczenia woli spadkodawcy.
  21. Nadzoruje prowadzenie rejestru skarg i wniosków.
  22. Koordynuje odpowiedzi na skargi, listy, wnioski mieszkańców oraz interpelacje i zapytania radnych.
  23. Prowadzi sprawy dotyczące tworzenia, likwidacji i przekształcania jednostek budżetowych gminy, komunalnych zakładów budżetowych oraz spółek prawa handlowego.
  24. Wykonuje inne czynności powierzone mu przez Burmistrza.
  25. Odpowiada za:
    1) prawidłowy przebieg wyborów samorządowych, parlamentarnych i prezydenckich oraz referendów ogólnokrajowych i gminnych,
    2) kontakty ze związkami zawodowymi i organizacjami społecznymi.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Miasto i Gmina Szydłowiec
Osoba, która wytworzyla informację: Dorota Kubiś Data wytworzenia informacji: 2015-12-31 12:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Burmistrz Szydłowca Data wprowadzenia do BIP 2016-01-12 15:26:05
Wprowadził informację do BIP: Robert Kamienik Data udostępnienia informacji: 2016-01-12 15:26:38
Osoba, która zmieniła informację: Robert Kamienik Data ostatniej zmiany: 2016-01-12 15:26:38
Artykuł był wyświetlony: 1982 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Miasto i Gmina Szydłowiec
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu