ˆ

Burmistrz Szydłowca

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Artur Ludew

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2016-01-12 15:00:23

Akapit nr 1 - brak tytułu

Do zadań i kompetencji Burmistrza należy w szczególności:
  1. ogólne kierownictwo i nadzór nad organizacją i funkcjonowaniem Urzędu,
  2. ustalanie regulaminu organizacyjnego Urzędu,
  3. powoływanie i odwoływanie Zastępcy,
  4. zatrudnianie i zwalnianie kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
  5. wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Gminy,
  6. reprezentowanie Gminy na zewnątrz,
  7. wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
  8. informowanie o założeniach projektu budżetu, kierunkach polityki społecznej i gospodarczej oraz wykorzystywania gminnych środków budżetowych, ogłaszanie budżetu Gminy i sprawozdań z jego wykonania,
  9. kreowanie polityki finansowej Gminy,
  10. realizacja budżetu Gminy,
  11. przygotowanie projektów uchwał Rady i określanie sposobu ich wykonania,
  12. przedkładanie Wojewodzie Mazowieckiemu i Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Warszawie uchwał podejmowanych przez Radę oraz podlegających temu trybowi własnych zarządzeń,
  13. realizacja polityki kadrowej,
  14. sprawowanie funkcji terenowego organu obrony cywilnej,
  15. kierowanie wykonywaniem zadań obronnych i zarządzania kryzysowego,
  16. organizowanie akcji ratowniczych w przypadku wystąpienia stanu klęski żywiołowej i katastrof na terenie miasta i gminy,
  17. kierowanie działaniami związanymi z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie miasta i gminy,
  18. podejmowanie czynności należących do kompetencji Rady w sprawach nie cierpiących zwłoki i mogących zagrażać życiu,
  19. przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków,
  20. reprezentowanie gminy w funkcjach właścicielskich spółek komunalnych,
  21. reprezentowanie gminy w funkcjach komunalnego właściciela lokali mieszkalnych,
  22. wykonywanie zadań administratora danych osobowych,
  23. wykonywanie innych zadań zastrzeżonych do kompetencji burmistrza w przepisach szczegółowych.
Burmistrz może upoważnić Zastępcę, Sekretarza, Skarbnika, Naczelników Wydziałów oraz innych pracowników Urzędu do realizacji niektórych swoich zadań i kompetencji

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Miasto i Gmina Szydłowiec
Osoba, która wytworzyla informację: Dorota Kubiś Data wytworzenia informacji: 2015-12-31 12:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Burmistrz Szydłowca Data wprowadzenia do BIP 2016-01-12 15:00:23
Wprowadził informację do BIP: Robert Kamienik Data udostępnienia informacji: 2016-01-12 15:06:37
Osoba, która zmieniła informację: Robert Kamienik Data ostatniej zmiany: 2016-01-12 15:30:23
Artykuł był wyświetlony: 3269 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Miasto i Gmina Szydłowiec
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu