ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Miasto i Gmina Szydłowiec
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-01-24 10:27:03 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Główny specjalista do spraw organizacyjno-prawnych
i nadzoru
Bolesław Boruszewski
Adres:
26-500 Szydlowiec, Rynek Wielki 1
Telefon: 48 617-86-36

Akapit nr - brak tytułu

  1. W Wydziale Organizacyjnym wyodrębnia się:
    1) Referat Kancelaryjno-Administracyjny;
    2) Stanowisko do spraw Obsługi Rady Miejskiej;
    3) Stanowisko do spraw Kadrowych i Archiwum;
    4) Stanowisko do spraw Informatyki i Ochrony Danych Osobowych.
  2. Do zadań Wydziału Organizacyjnego w zakresie spraw kancelaryjno-administracyjnych należy:
    1) prowadzenie kancelarii ogólnej;
    2) przyjmowanie pism sądowych i prokuratorskich w wypadku niemożności doręczenia ich adresatowi w miejscu zamieszkania;
    3) prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Gminę;
    4) prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
    5) zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku Urzędu, zabezpieczenie przed włamaniem, nadzór nad zabezpieczeniem mienia Urzędu;
    6) prowadzenie zaopatrzenia materiałowo – technicznego na cele administracyjne oraz ewidencji składników majątkowych;
    7) prowadzenie spraw związanych z zamawianiem, przechowywaniem i używaniem pieczęci urzędowych i prowadzenie ich rejestru;
    8) prenumerata i rozdzielnictwo wydawnictw, czasopism i publikacji specjalistycznych;
    9) planowanie i realizacja remontów bieżących w Urzędzie;
    10) utrzymanie czystości i porządku w budynkach Urzędu oraz ich obrębie;
    11) eksploatacja pojazdów służbowych;
    12) prowadzenie spraw związanych z wystawianiem faktur VAT z tytułu najmu, dzierżawy lokali i budynków stanowiących własność Gminy;
    13) prowadzenie spraw związanych z symbolami narodowymi i tablicami urzędowymi;
    14) prowadzenie rejestru i wydawanie zaświadczeń o utworzeniu społecznych komitetów budowy;
    15) publikowanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej zarządzeń Burmistrza i uchwał Rady Miejskiej.
  3. Do zadań Wydziału Organizacyjnego w zakresie obsługi Rady należy:
    1) zapewnienie przewodniczącemu Rady, wiceprzewodniczącym Rady, komisjom Rady wszechstronnej pomocy w realizacji zadań określonych Statutem Gminy;
    2) przygotowanie i obsługa posiedzeń Rady, komisji stałych i doraźnych;
    3) prowadzenie protokołów z posiedzeń Rady oraz posiedzeń komisji Rady;
    4) gromadzenie dokumentacji z pracy Rady i komisji Rady;
    5) prowadzenie rejestru protokołów z sesji Rady i posiedzeń komisji Rady;
    6) prowadzenie zbioru i rejestru uchwał Rady;
    7) prowadzenie ewidencji i zbioru wniosków, interpelacji i zapytań radnych;
    8) organizacja pracy przy załatwianiu skarg i wniosków należących do właściwości Rady;
    9) opracowywanie projektów uchwał Rady wnioskowanych przez komisje Rady i radnych oraz w sprawach funkcjonowania Rady;
    10) zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów związanych z pracą Rady i komisji Rady;
    11) gromadzenie zbioru i rejestru przepisów gminnych oraz udostępnianie go do powszechnego wglądu w siedzibie Urzędu;
    12) sporządzanie list płac i wypłata diet radnym;
    13) przygotowywanie w celu przedłożenia Wojewodzie Mazowieckiemu i Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Warszawie uchwał Rady;
    14) realizacja zadań związanych z wyborem ławników.
  4. Do zadań Wydziału Organizacyjnego w zakresie spraw kadrowych i archiwum należy:
    1) prowadzenie całości spraw kadrowych pracowników Urzędu, Miejskiego Wysypiska Śmieci i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;
    2) wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na podstawie dokumentacji archiwalnej;
    3) prowadzenie archiwum zakładowego oraz spraw związanych z archiwizacją dokumentów i prowadzenie ich rejestru;
    4) prowadzi sprawy związane z praktykami uczniowskimi i studenckimi odbywanymi w Urzędzie;
    5) realizacja zadań związanych z przeprowadzeniem wyborów samorządowych, parlamentarnych i prezydenckich oraz referendów ogólnokrajowych i lokalnych;
  5. Do zadań Wydziału Organizacyjnego z zakresu informatyki, ochrony danych osobowych należy:
    1) administrowanie siecią komputerową;
    2) zakup nowego i modernizacja istniejącego sprzętu komputerowego;
    3) stały nadzór nad systemem informatycznym w Urzędzie, w tym nad siecią, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem;
    4) instalowanie i testowanie oprogramowania użytkowego;
    5) obsługa strony internetowej Gminy;
    6) stały kontakt z firmami prowadzącymi wdrożenia i doradztwo w zakresie używanego oprogramowania;
    7) wykonywanie zadań wynikających z przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926 ze zmianami), a w szczególności administrowanie bezpieczeństwem informacji poprzez przeciwdziałanie dostępowi do systemu informatycznego osób  nieuprawnionych oraz podejmowania stosownych działań w przypadku wykrycia naruszeń w systemie zabezpieczeń;
    8) planowanie rozwoju sieci bezpieczeństwa baz danych;
    9) organizacja i koordynacja szkoleń komputerowych pracowników Urzędu;
    10) opracowanie i modyfikacja koncepcji informatyzacji Urzędu oraz ich wdrażanie;
    11) obsługa informatyczna strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
  6. Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy także wykonywanie czynności wynikających z przepisów innych ustaw mających związek z wykonywaniem powierzonych obowiązków i realizacją zadań.
« powrót do poprzedniej strony