ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Miasto i Gmina Szydłowiec
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-01-24 09:06:54 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Skarbnik Iwona Czarnota
Głowny Księgowy Renata Osobińska
Adres:
26-500 Szydłowiec, Rynek Wielki 1
Telefon: 48 617-86-39

Zakres działania:

  1. W Wydziale Finansowym wyodrębnia się stanowisko Głównego Księgowego.
  2. Do zadań głównego księgowego należy:
    1) sporządzanie informacji o realizacji budżetu;
    2) sporządzanie zbiorczych sprawozdań z wykonania budżetu Gminy, zadań zleconychi realizowanych na podstawie porozumień;
    3) prowadzenie rozliczeń finansowych zadań zleconych i realizowanych na podstawieporozumień;
    4) prowadzenie analityki środków trwałych, wartości niematerialnychi prawnych;
    5) prowadzenie ewidencji mienia komunalnego;
    6) prowadzenie księgowości rachunkowo – finansowej mienia komunalnego;
    7) nadzór nad inwentaryzacją składników majątkowych Gminy;
    8) prowadzenie rozliczeń umów cywilnoprawnych;
    9) analizowanie stanu należności podatkowych i podejmowania stosownych działań wzakresie ich egzekucji;
    10) prowadzenie kontroli podatkowej i kontroli pobierania opłat lokalnych;
    11) występowanie z wnioskami o ustanowienie hipoteki przymusowej na nieruchomościach należących do dłużników z tytułu zobowiązań podatkowych oraz wszczynanie i popieranie egzekucji z nieruchomości;
    12) badanie dopuszczalności egzekucji administracyjnej i sporządzanie wniosków do organów egzekucyjnych;
    13) prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych i innych związanych z postępowaniem administracyjnym;
  3. Do zadań Wydziału Finansowego należy:
    1) opracowanie projektu budżetu Gminy z wymaganym stopniem szczegółowości;
    2) opracowanie harmonogramu dochodów i wydatków budżetu Gminy;
    3) opracowanie planu finansowego zadań zleconych i realizowanych na podstawie porozumień;
    4) opracowanie projektów planów finansowania inwestycji gminnych i analiza możliwości źródeł finansowania;
    5) przygotowanie części finansowej projektów współfinansowanych ze środków pomocowych krajowych, Unii Europejskiej oraz innych instytucji i organizacji;
    6) rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków pomocowych krajowych, Unii Europejskiej oraz innych instytucji i organizacji;
    7) przygotowanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza w sprawach zmian w budżecie Gminy;
    8) sprawowanie nadzoru nad działalnością placówek oświatowych w zakresie spraw finansowych;
    9) prowadzenie ewidencji VAT;
    10) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania;
    11) prowadzenie spraw dotyczących środków trwałych;
    12) prowadzenie księgowości w zakresie rozliczeń Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
    13) prowadzenie windykacji należności z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej;
    14) prowadzenie rejestru wystawionych faktur VAT;
    15) dokonywanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym;
    16) kontrola rachunków i faktur pod względem formalno – rachunkowym;
    17) przygotowanie dyspozycji bankowych;
    18) obsługa kasowa Urzędu;
    19) obsługa księgowa i kasowa Miejskiego Wysypiska Śmieci;
    20) prowadzenie całości spraw dotyczących naliczania i wypłaty wynagrodzeń pracownikom Urzędu i Miejskiego Wysypiska Śmieci,w tym sporządzanie listy płac, wykonywanie obowiązków płatnika składek na ubezpieczenie społeczne i ubezpieczenie zdrowotne oraz wykonywanie czynności związanych z rozliczaniem podatku dochodowego od osób fizycznych;
    21) wydawanie pracownikom Urzędu i Miejskiego Wysypiska Śmieci zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (ZUS – Rp – 7).
  4. Do zadań Wydziału Finansowego należy także wykonywanie czynności wynikających z przepisów innych ustaw mających związek z wykonywaniem powierzonych obowiązków i realizacją zadań.
« powrót do poprzedniej strony