ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Miasto i Gmina Szydłowiec
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-01-19 14:18:31 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Skład komisji:

1. Jan Michał Depo Przewodniczący
2. Paweł Michał Bloch członek
3. Bogusława Grzyb członek
4. Tadeusz Rut członek
 

Do najważniejszych zadań Komisji Rewizyjnej należy:

  1. Kontrolowanie działalności burmistrza oraz samorządowych jednostek organizacyjnych.
  2. Opiniowanie wykonania budżetu gminy, występowanie do rady z wnioskami w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium burmistrzowi; wniosek komisji rewizyjnej podlega zaopiniowaniu przez regionalną izbę obrachunkową.
  3. Opiniowanie wniosku radnych zgłoszonych przez ¼ ustawowego składu rady w sprawie referendum o odwołaniu burmistrza z innej przyczyny niż nieudzielenie absolutorium.
  4. Opiniowanie ponownego wniosku radnych (1/4 ustawowego składu rady) o przeprowadzenie referendum w sprawie odwołania burmistrza ponownie zgłoszonego nie wcześniej jednak niż po upływie 12 miesięcy od głosowania w tej sprawie.
  5. Rozpatrywanie postanowień sygnalizacyjnych samorządowego kolegium odwoławczego w sprawie stwierdzenia istotnych uchybień w pracy organu gminy.
  6. Kontrola realizacji uchwał rady i zarządzeń burmistrza.
  7. Wykonywanie innych zadań w zakresie kontroli zleconych przez radę.
« powrót do poprzedniej strony