ˆ

Stanowisko ds. obsługi terenów inwestycyjnych

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Stanowisko do spraw obsługi terenów inwestycyjnych

Akapit nr 1 - brak tytułu

Do zadań stanowiska do spraw obsługi terenów inwestycyjnych należy w szczególności:
  1. tworzenie i stała aktualizacja gminnej oferty inwestycyjnej;
  2. gromadzenie podstawowych informacji o podmiotach gospodarczych działających na terenie gminy;
  3. udzielanie informacji o warunkach inwestowania w gminie;
  4. współpraca z Wydziałem Zagospodarowania Przestrzennego i Inwestycji w zakresie przygotowywania informacji o terenach inwestycyjnych, możliwości lokalizacyjnych inwestycji;
  5. współpraca ze Starachowicką Specjalna Strefa Ekonomiczną przy propagowaniu oferty inwestycyjnej gminy wśród potencjalnych inwestorów;
  6. współpraca z organizacjami reprezentującymi środowisko gospodarcze, podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości, instytucjami rynku pracy;
  7. formułowanie założeń polityki gminy w zakresie inicjowania i realizowania działań sprzyjających powstawaniu nowych inwestycji w gminie i rozwoju przedsiębiorczości.
  8. przygotowywanie materiałów informacyjnych promujących tereny inwestycyjne gminy;
  9. koordynacja przedsięwzięć związanych z udziałem gminy w imprezach wystawienniczo-targowych;
  10. przygotowywanie we współpracy z Wydziałem Informacji i Promocji imprez promujących potencjał gospodarczy gminy;
  11. obsługa inwestorów, w tym:
    1. analiza potrzeb inwestorów i potencjalnych inwestorów,
    2. udział w negocjacjach z inwestorami, współudział w przygotowaniu niezbędnych dokumentów,
    3. organizowanie spotkań inwestorów z przedstawicielami władz gminy,
    4. sprawowanie opieki nad inwestorami w zakresie ich kontaktów z Urzędem, jednostkami gminnymi oraz innymi podmiotami,
    5. przygotowywanie indywidualnych prezentacji gminy na potrzeby inwestorów;
  12. monitorowanie ofert inwestycyjnych gmin ościennych, powiatu i województwa oraz dokumentacji planistycznej;
  13. inicjowanie i organizowanie współpracy gminy z innymi samorządami, instytucjami, w zakresie przygotowania i promowania wspólnych ofert inwestycyjnych;
  14. współpraca z Wydziałem Funduszy Strukturalnych i Strategii Rozwoju w zakresie pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych i przygotowywania projektów dotyczących wspierania i rozwoju przedsiębiorczości oraz przy przygotowywaniu projektów realizowanych w ramach partnerstwa publiczno-prawnego.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Miasto i Gmina Szydłowiec
Osoba, która wytworzyła informację: Data wytworzenia informacji: 2019-06-05
Osoba, która odpowiada za treść: Robert Kamienik Data wprowadzenia do BIP 2019-06-05 09:54:15
Wprowadził informację do BIP: Robert Kamienik Data udostępnienia informacji: 2019-06-05 09:54:32
Osoba, która zmieniła informację: Robert Kamienik Data ostatniej zmiany: 2019-06-05 09:54:32
Artykuł był wyświetlony: 65 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Miasto i Gmina Szydłowiec
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu