ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Miasto i Gmina Szydłowiec
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ochrona danych osobowych

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

KLAUZULA DO DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ

Informacja ogłoszona dnia 2019-11-04 12:28:17 przez Robert Kamienik

1. Administrator danych osobowych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Szydłowca z siedzibą Rynek Wielki 1, 26-500 Szydłowiec. Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:
  • listownie na adres: Rynek Wielki 1, 26-500 Szydłowiec;
  • przez e-mail: ;
  • telefonicznie: 48 617-86-30.

2. Inspektor ochrony danych

We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania swoich danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych może się Pani/Pan kontaktować z IOD, którego wyznaczyliśmy w celu wspomagania wykonywania obowiązków ochrony danych osobowych. Z IOD można się kontaktować:
  • listownie na adres: Rynek Wielki 1, 26-500 Szydłowiec;
  • przez e-mail: ;

3. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe aby:
  • załatwić indywidualną sprawę administracyjną (zakończyć postępowanie wszczęte w wyniku wniesienia przez Panią/Pana podania);
  • zarchiwizować dokumenty zgromadzone w sprawie.
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z obowiązkami prawnymi określonymi w prawie krajowym, tzn.:
  • obowiązki wynikające z KPA, w szczególności z art. 104 KPA na podstawie którego na organie administracji publicznej będącym administratorem spoczywa obowiązek załatwienia Pani/Pana sprawy w formie decyzji administracyjnej;
  • obowiązki wynikające ze szczególnych przepisów prawa administracyjnego, które przewidują załatwienie Pani/Pana sprawy w drodze decyzji administracyjnej;
  • obowiązki wynikające z art. 56 ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (dalej: unzaa) na podstawie tych przepisów na administratorze spoczywa obowiązek zarchiwizowania dokumentów ze sprawy.

4. Okres przechowywania danych osobowych

W związku z obowiązkiem załatwienia Pani/Pana sprawy administracyjnej dane osobowe zawarte w podaniu oraz zgromadzone w postępowaniu będą przetwarzane przez czas załatwienia tej sprawy.
 
W związku z obowiązkiem archiwizowania Pani/Pana dane osobowe zawarte w podaniu i zbierane w dokumentach w kolejnych czynnościach w postępowaniu administracyjnym będą przechowywane wieczyście. Najpierw będą przechowywane w naszym archiwum zakładowym a następnie będą przekazane do archiwum państwowego.

5. Odbiorcy danych

Będziemy przekazywać Pani/Pana dane osobowe:
  • stronom i innym uczestnikom postępowania, w szczególności w ramach pism w postępowaniu im doręczanych oraz w związku z ich prawem wglądu w akta sprawy;
  • do archiwum państwowego, zgodnie z przepisami unzaa, po okresie archiwizowania przez nas dokumentów z Pani/Pana danymi osobowymi;
  • podmiotom świadczącym usługi doręczania pism w postępowaniu;
  • innym naszym dostawcom usług informatycznych, którym zlecamy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami.

6. Prawa osoby, której dane dotyczą, związane z przetwarzaniem danych osobowych

Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
  • prawo dostępu, tj. dostępu do swoich danych oraz do informacji o ich przetwarzaniu, jak również do otrzymania kopii danych osobowych;
  • prawo żądania sprostowania swoich danych osobowych, jeśli są błędne lub nieaktualne, a także uzupełnienia swoich danych, jeżeli są niekompletne;
  • prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, jeżeli ich przetwarzanie następuje w innym celu i zakresie niż niezbędnym dla wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
  • prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
W celu skorzystania z powyższych praw może się Pani/Pan skontaktować z naszym IOD(dane kontaktowe w pkt. 2) lub nasz adres podany w pkt.1.

7. Prawo wniesienia skargi do organu.

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

8. Wymóg podania danych

Przy składaniu podania jest Pani/Pan zobowiązana/-y do podania swojego imienia, nazwiska, adresu, a także żądania stanowiącego przedmiot Pani/Pana podania, co jest wymagane w art. 64 §2 KPA. Jednocześnie co jest dopuszczone w art. 64 §2 KPA, przepisy szczególne dotyczące załatwienia niniejszej sprawy mogą wymagają podania dodatkowych danych osobowych. Bez podania tych danych Pani/Pana podanie zostanie pozostawione bez rozpoznania.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto i Gmina Szydłowiec
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-11-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Kamienik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-11-04 12:03:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-11-04 12:28:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-11-04 12:28:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1431 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony